Σίμος Συμεωνίδης: Γιατί κατεβαίνω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη ΕΜΠΡΟΣ και επικεφαλής τον Σ. Μελισσόπουλο

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:

1 Να γίνουν κυκλικοί κόμβοι στην πόλη

2 Να τοποθετηθούν έξυπνοι κάδοι απορριμμάτων

3 Να κινούνται τα απορριμματοφόρα δεξιόστροφα

4 Να εκπαιδευτούν από τους εκπαιδευτές των Σχολών Οδηγών, την τροχαία με την αρωγή του δήμου οι Σχολικοί τροχονόμοι

Αυτές τις προτάσεις βάζει μπροστά ο Σ. Συμεωνίδης εκπαιδευτής οδηγών της ομώνυμης σχολής οδηγών και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη ΕΜΠΡΟΣ και επικεφαλής τον Σ. Μελισσόπουλο.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί ένας άνθρωπος να κατέβει στα κοινά με την παράταξη του Σάββα Μελισσόπουλο;

ΣΙΜΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Γιατί είναι ένας ποιοτικός άνθρωπος, μορφωμένος όπου φαίνεται και δείχνει ότι έχει όρεξη για δουλειά και γιατί πιστεύω ότι είναι άφθαρτος πολιτικά.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιος είναι ο λόγος που ενεπλάκης σε αυτές τις εκλογές.

ΣΙΜΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Το επάγγελμα που εξασκώ μου δίνει την δυνατότητα να κυκλοφορώ σε όλο το μήκος της πόλης από το μικρότερο στενό μέχρι το μεγαλύτερο και δυστυχώς, καθημερινά και συνεχώς αντιμετωπίζω πάρα πολλά προβλήματα της καθημερινότητας που μας πάνε σαν πόλη πίσω. Μπορείς να το πεις καθαριότητα, λακκούβες στους δρόμους, πεζοδρόμια, άναρχη δόμηση και στάθμευση. Εμείς ως εκπαιδευτές οδηγών,  προσπαθούμε να μάθουμε στους ανθρώπους να παρκάρουν σωστά αλλά δυστυχώς, είναι τόσο μικρά τα πεζοδρόμια και εμφανέστατη η έλλειψη χώρων στάθμευσης.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι προτείνεις για την επίλυση του κυκλοφοριακού

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Πρέπει να αποσυμφορίσουμε το κέντρο από την κίνηση. Ίσως αν πεζοδρομηθεί το κέντρο. Αυτό συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις. Γιατί όχι και εδώ. Οπωσδήποτε και η παλιά πόλη όπου και εκεί χρειάζεται πεζοδρόμηση.

Βέβαια, το κέντρο θα μπορούσε να πεζοδρομηθεί όταν βέβαια θα έχουμε όλοι την δυνατότητα να παρκάρουμε γύρω από το κέντρο. Μην ξεχνάμε ότι πριν από 20 χρόνια είχαμε από ένα αυτοκίνητο ανά οικογένεια. Σήμερα πολύ περισσότερα

ΕΡΩΤΗΣΗ: Φωτοσήμανση. Είσαι ικανοποιημένος;

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Όχι. Πιστεύω ότι το 80% των φωτεινών σηματοδοτών θα έπρεπε να είχε βγει και να αντικατασταθούν με κυκλικούς κόμβους. Υπάρχουν σημεία μέσα στην πόλη που μπορούν να δημιουργηθούν κυκλικοί κόμβοι.  Μπορούμε για παράδειγμα να φτειάξουμε κυκλικό κόμβο στην acs έχει αρκετό χώρο,  στην διασταύρωση λεωφόρου Στρατού με Δημοκρίτου και σε άλλα σημεία της πόλης όπως στο Αμοιρίδιο και στον Φόρο.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τουριστική ανάπτυξη – Θρησκευτικός – αθλητικός τουρισμός

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Από την Ξάνθη δεν λείπει τίποτε. Έχει τα πάντα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την Ξάνθη ως θρησκευτικό τουρισμό. Μοναστήρια, παλιές εκκλησίες και μπορεί να συνδυαστεί και με κάτι ακόμα.

Επόμενος τομέας, η Ξάνθη δυστυχώς δεν γνωρίζει την λέσχη μοτοσικλετιστών που είναι και αθλητική και που είναι πάρα πολύ ενεργή. Το διοικητικό κάνει μια πολύ καλή δουλειά αλλά τίθεται ζήτημα της δημιουργίας πίστας αγώνων μότο κρος. Γνωρίζεται ότι στην Ξάνθη έχουμε πρωταθλητή Ελλάδος τα τελευταία 4 χρόνια στο μότο κρός; Δυστυχώς από ότι λένε τα μέλη, ο δήμος στέκεται από μακριά και δεν παρέχει καμμιά στήριξη. Σας πληροφορώ ότι σήμερα στις Κρινίδες γίνεται ένας αγώνας μότο κρός και οι συμμετοχές είναι πάρα πολλές . Στο σύνολο μαζί με την υποστήριξη των αθλητών μπορούν να φτάσουν και τα 1000 άτομα μόνο το αθλητικό τιμ. Για φαντασθείτε συνοδοί, συγγενείς και φίλοι; Αυτά τα 1000 άτομα θα έρθουν, θα φάνε, θα ψωνίσουν και θα κινήσουν την αγορά των Κρινίδων, γιατί η Ξάνθη να είναι απέξω σε αυτό το κομμάτι;

Μία πίστα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλούς λόγους. Μπορεί να την χρησιμοποιήσει και η Λέσχη αυτοκινητιστών. Οι 4Χ4. Αυτά τα άτομα (επισκέπτες) θα αφήσουν χρήματα στην πόλη και πιθανών να έδιναν και ένα έναυσμα στους νέους να ασχοληθούν.

Επίσης, θέλω να σας πω ότι τα μέλη της λέσχης των μοτοσικλετιστών προγραμμάτισαν ταξίδι για τα ελληνόφωνα χωριά της Ιταλίας προκειμένου να αδελφοποιηθούν. Ο δήμος Ξάνθης, δεν έδωσε στα παιδιά, ούτε ένα βιβλίο για την Ξάνθη να τους το δώσουν.

Θα μπορούσαμε να φέρουμε μοτοτουρισμό στην Ξάνθη. Έχουμε υπέροχες διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης. Σήμερα φιλοξενούμε στην πόλη 50 μοτοσικλετιστές από άλλες πόλεις. Δεν τους πήρε χαμπάρι κανένας. Αν τους κρατούσαμε όμως όλο και κάτι θα έμενε στην πόλη

Κόσυνθος.

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Δεν φωτίζεται, δεν καθαρίζεται. Αλήθεια δεν θα μπορούσαμε να έχουμε ένα φεστιβάλ στον Κόσυνθο, να φέρουμε κόσμο. Παράλληλα, δεν μπορεί να έχεις το μονοπάτι της ζωής και οι Ξανθιώτες να φοβούνται να πάνε λόγω του σκότους και τα σκουπίδια.

Οδικός άξονας.

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Είμαστε πολύ πίσω. Κακοί δρόμοι και ασφαλτοστρώνουν μόνο τούς δρόμους που ψηφίζουν τον δήμαρχο(;)

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής πόσο απαραίτητο είναι για τα παιδιά;

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Πολύ. Ο δήμος θα μπορούσε να φτειάξει ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στο οποίο θα μπορούσαν να φιλοξενούνται σχολεία και εμείς οι εκπαιδευτές, είμαστε ανοιχτοί στο θέμα, δηλαδή να πάμε και να διδάξουμε στα παιδιά με την εμπειρία που διαθέτουμε.

Σχολικοί Τροχονόμοι

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ:  Θα μπορούσε ο δήμος να πραγματοποιήσει κάποια σεμινάρια σε αυτούς τους ανθρώπους που δεν έχουν γνώση πολλές φορές του Κ.ΟΚ.  Σηκώνουν το  ταμπελάκι απότομα και μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα. Προτείνω κατάρτιση και ένα σεμινάριο στους σχολικούς τροχονόμους να μάθουν πώς συμπεριφέρονται στην κίνηση. Ο οδηγός έχει χρόνο αντίδρασης και χρόνο πέδησης. Εγώ προσωπικά, μπορών να στηρίξω μία εκπαίδευση και σε συνεργασία τροχαίας, σχολής οδηγών, εκπαιδευτών και δήμου θα μπορούσαμε να στηρίξουμε μία πρωτοβουλία του δήμου.  Εγώ σαν σχολή τουλάχιστον,  θα συμμετείχα ευχαρίστως.

Κίνηση απορριμματοφόρων δεξιόστροφα;

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Θα μπορούσε ο δήμος να στέλνει τα απορριμματοφόρα δεξιόστροφα και ο λόγος είναι πολύ απλός. Όταν ένα φορτηγό θα θέλει να κινηθεί ανάστροφα θα κινηθεί αναγκαστικά στο μέσον της οδού, άρα υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, χάσιμο χρόνου και αύξηση του κόστους συγκομιδής των απορριμμάτων και ταλαιπωρίας των υπολοίπων οδηγών.

Αν όμως προγραμματισθούν οι κινήσεις των απορριμματοφόρων δεξιόστροφα, υπάρχουν και τα σχετικά προγράμματα και από ότι έχω διαβάσει έχουν εξοικονομηθεί πολλά εκατομμύρια σε δήμους της Ευρώπης που έχει υιοθετηθεί.

Έξυπνοι κάδοι απορριμμάτων;

Σ. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ: Πιστεύω ότι μπορούν να δημιουργηθούν σημεία έξυπνων κάδων και μακάρι να γινόταν σε όλη την πόλη, οι οποίοι, θα «διαβάζουν» την πληρότητά τους να ενημερώνουν τα κεντρικά και θα γνωρίζουν ποιοι είναι γεμάτοι για να γίνει αντίστοιχα ένα δρομολόγιο δεν χρειάζεται να βγάζουμε 100 απορριμματοφόρα. Κόστος καυσίμων, ζημιές, απασχόληση προσωπικού. Μιλάμε για υπόγειους κάδους και άρα μεγάλης χωρητικότητα.

Ευχαριστούμε τον Σ. Συμεωνίδη για την παραχώρηση της συνέντευξης

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΥΛΙΚΙΑΝΟΣ