Υπενθυμίζει στον κ. Τσίπρα ότι έχει στην δύναμη του τρεις μειονοτικούς βουλευτές, πρέπει να ενισχύσει τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία και να χτίζει μειονοτικά γυμνάσια και Λύκεια σε Ξάνθη και Κομοτηνή

 

Σαφώς και δεν θα ασχοληθεί κανένας με τις προτάσεις (;) οδηγίες (;) προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος, γιατί ως γνωστόν, το DEP, συμπλέει με την Άγκυρα.

Σύμφωνα με τα toyrkikanea, το DEP με επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό της χώρας Αλέξη Τσίπρα, υπενθυμίζει ότι έχει στην εύθραυστη  κοινοβουλευτική του δύναμη τρεις μειονοτικούς βουλευτές (με ότι αυτό σημαίνει); οι οποίοι συμφωνούν με την “πολιτική” του DEP.  Άλλωστε υπάρχουν πλείστες φωτογραφίες των μειονοτικών βουλευτών της Θράκης αλλά και δημοσιεύματα που επιβεβαιώνουν την σύνδεση τους με το DEP.

Επίσης με την επιστολή τους υπενθυμίζουν στον Αλέξη Τσίπρα την «υποχρέωση» του για τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία, παραβλέποντας εσκεμμένα ότι η μητρική γλώσσα των πομάκων και τον αθιγγάνων δεν έχουν καμία σχέση με την τουρκική.

Τέλος, οι κύριοι αυτοί, ζητούν (απαιτούν)(;) την ίδρυση και άλλων μειονοτικών γυμνασίων και Λυκείων στην Ξάνθη και Ροδόπη.

Εμείς απλά θα υπενθυμίσουμε στους κυρίους του DEP ότι στην Γερμανία η οποία φιλοξενεί εκατομμύρια Τούρκους πολίτες και όχι μουσουλμάνους όπως η Ελλάδα, η υποχρεωτική εκπαίδευση των μεταναστών στην μητρική τους γλώσσα, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ,  είναι από την πρώτη δημοτικού μέχρι και την τετάρτη τάξη. Μετά όλοι οι πολίτες είτε είναι μετανάστες, είτε είναι μειονότητες, ακολουθούν την Γερμανική εκπαίδευση σε όλα της τα στάδια.

Είναι απορίας άξιο πώς άνθρωποι οι οποίοι παίρνουν εντολές από παράγοντες εξωθεσμικούς ως προς την Χώρα που ζουν, εργάζονται και δραστηριοποιούνται κοινωνικά, να απαιτούν τον δήθεν σεβασμό της δημοκρατίας από την ίδια τους την Χώρα, για λογαριασμό μία άλλης χώρας.

Αν οι εν λόγω κύριοι, τόσο πολύ επιθυμούν να ακολουθήσουν τα πρότυπα της Τουρκίας στην εκπαίδευση, δεν έχουν παρά να παραδώσουν τις Ελληνικές ταυτότητες και να πάνε εκεί.

Μήπως τελικά η Αθήνα έδωσε το δικαίωμα σε κάθε εγκάθετο και πληρωμένο «δορυφόρο», να επιβάλλει – προτείνει την πολιτική μιας ξένης Χώρας;

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ DEB ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ

‘’Αξιότιμε κ. πρωθηπουργέ
Η ελπίδα και η προσδοκία της μειονότητας της Θράκης για επίλυση των χρόνιων προβλημάτων της από την κυβέρνηση σας είχε αποτυπωθεί με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο στις εκλογές του 2015 με την μαζική υποστήριξη του κόμματος σας από την μειονότητα και την εκλογή τριών βουλευτών μελών της μειονότητας από τους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης.
Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι εξακολουθούμε να περιμένουμε θαρραλέες πρωτοβουλίες, έτσι ώστε να επιλυθούν τα προβλήματα της Μειονότητας της Δυτικής Θράκης που υπάρχουν εδώ και χρόνια.
Η εκπαίδευση είναι στην πρώτη θέση των προβλημάτων της Μειονότητας που ώσες κυβερνήσεις ήρθαν μέχρι σήμερα δεν έδωσαν την απαραίτητη σημασία. Θα θέλαμε να δηλώσουμε ότι η Εκπαίδευση της Μειονότητας, βασισμένη στην Τουρκική και στην Ελληνική γλώσσα είναι ένα αναγνωρισμένο δικαίωμα της Μειονότητας.
Η Εκπαίδευση της Μειονότητας είναι δικαίωμα μειονοτήτων που απορρέει από διεθνείς συμφωνίες και νομοθεσίες. Το δικαίωμα της Εκπαίδευσης της Μειονότητας δεν μπορεί να αμφισβητηθεί και πρέπει να είναι υπό την εγγύηση της πολιτείας. Η πολιτεία έχει την υποχρέωση να υποστηρίζει και να αναπτύσσει την Εκπαίδευση της Μειονότητας. Για αυτό είναι απαραίτητο η στηρίξη εκπαίδευσης στην Τουρκική και στην Ελληνική γλώσσα και είναι επιτακτική ανάγκη η λύψη απόψεων των αιτήματων και των προσδοκιών της Μειονότητας.
Αξιότιμε κ. πρωθηπουργέ,
Η Μειονότητα και οι οργανώσεις της Μειονότητας δεν είναι πεπεισμένες ότι το κράτος υποστηρίζει την Εκπαίδευση της Μειονότητας. Θα θέλαμε να επαναλάβουμε τα αιτήματα που έχουν εκφραστεί εδώ και πολλά χρόνια, ώστε το εκπαιδευτικό σύστημα της Μειονότητας που βασίζεται στην Τουρκική και στην Ελληνική γλώσσα να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στην Μειονότητα.
1- Άνοιγμα μειονοτικών νηπιαγωγείων με εκπαίδευση στην Τουρκική και στην Ελληνική γλώσσα όπως στα μειονοτηκά δημοτικά σχολεία διάρκειας δύο ετών προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα και να προσαρμοστούν στο εκπαιδευτικό σύστημα τα παιδιά που θα πάνε σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία.
2- Το άνοιγμα των μειονοτικών νηπιαγωγείων έχει ζωτική προτεραιότητα, ώστε οι μαθητές που πηγαίνουν στα μειονοτικά σχολεία να μπορούν να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα με υγιεινό τρόπο. Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι αναμένουμε μια θετική απάντηση στο αίτημα του νηπιαγωγείου που η μειονότητα ζητά εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον.
3- Τα σεμινάρια εκπαίδευσης για τους δασκάλους τουρκικού προγράμματος των μειονοτικών δημοτικών σχολείων που ζητείται εδώ και 20 χρόνια.
4- Βελτίωση των δικαιωμάτων των δασκάλων της Μειονότητας.
5- Βελτίωση του Τμήματος Μειονοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το οποίο άνοιξε για να εκπαιδεύσει δασκάλους για τα Μειονοτικά σχολεία, αύξηση τουρκικών μαθημάτων και για πιο ποιοτική εκπαίδευση θα πρέπει να γίνει συνεργασία με ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευση στην Τουρκία. Για αυτό το θέμα, θα θέλαμε να εκφράσουμε ότι αναμένουμε μια θετική απάντηση.
6- Η υποστήριξη των Μειονοτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι επίσης ένα άλλο αίτημα της Μειονότητας. Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι υπάρχει μόνο από ένα Μειονοτικό Γυμνάσιο και Λύκειο σε Ξάνθη και Κομοτηνή στα οποία υπάρχει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον. Και τα δύο Μειονοτικά Γυμνάσια-Λύκεια είναι με τους περισσότερους μαθητές στους νομούς τους. Στο νομό Ροδόπης και στο νομό Ξάνθης που είναι περιοχές όπου υπάρχει πολύς μειονοτικός πληθυσμός, είναι πολύ σημαντικό να ανοίξουν νέα Μειονοτικά Γυμνάσια και Λύκεια. Ένα νέο σχολικό κτίριο για το Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ξάνθης είναι ένα θέμα που πρέπει να μην καθυστερηθεί ούτε καν μια μέρα. Θα θέλαμε να εκφράσουμε ότι περιμένουμε να δείξετε την απαραίτητη ευαισθησία ως ένας πρωθυπουργός, που επισκεύθηκατε το Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ξάνθης.
7- Θα πρέπει να μην γίνουν βήματα τα οποία θα οδηγήσουν στο τελείωμα της Μειονοτικής Εκπαίδευσης και των Μειονοτηκών Σχολείων και θα πρέπει να λυφθούν μέτρα έτσι ώστε η πολιτεία να συμβάλει στην ανάπτυξη της Μειονοτικής Εκπαίδευσης με βάση την Τουρκική και Ελληνική γλώσσα.
8- Προκειμένου να βελτιωθεί η Μειονοτική Εκπαίδευση, ζητάμε έναν ειλικρινή διάλογο μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των Μειονοτικών Οργανώσεων και επίσης ζητάμε μία επιτροπή που θα περιλαμβάνει μέσα τις Μειονοτικές Οργανώσεις και άλλους εκπροσώπους της Μειονότητας, ώστε να υπάρξει αποτελέσμα το σύντομο χρονικό διάστημα. Ως ΚΙΕΦ, θέλουμε να γνωρίζετε ότι είμαστε πάντα έτοιμοι να συμβάλουμε στη δημιουργία μιας τέτοιας επιτροπής.
Αξιότιμε κ. Πρωθηπουργέ,
Τέλος, σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο σας και για τη βελτίωση της ποιότητας της Μειονοτικής Εκπαίδευσης και των Μειονοτικών Σχολείων, ελπίζουμε ότι εσείς προσωπικά θα ασχοληθείτε στενά με αυτό το σημαντικό θέμα για να διασφαλίσετε τη συνέχιση του δικαιώματος της Μειονοτικής Εκπαίδευσης.’’

http://debpartisi.org/haberler.php?s=detay&id=5695

Σχ: Δεν κάναμε μετάφραση αλλά αντιγραφή και επικόλληση. Δηλαδή η ορθογραφία, το συντακτικό και τα νοήματα έτσι είναι και στο κανονικό κείμενο. Τονίσαμε μόνο δύο σημεία όπου υπάρχει κάποιο λογικό χάσμα…

Επί της ουσίας. Καμία ελληνική κυβέρνηση δεν πρέπει να λαμβάνει υπόψη αυτά που ζητά το DEB. Ο λόγος είναι απλός. Είναι ένα κόμμα που στήθηκε και διατηρείται από την Άγκυρα. Αν κάποιος θέλει να ικανοποιήσει τα αιτήματα του, είναι προτιμότερο να έρθει σε απευθείας επαφή με το τουρκικό προξενείο, ώστε να γλιτώσει και χρόνο. Διότι αυτό το κόμμα ΠΟΤΕ  ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ δεν διαφοροποιήθηκε από την επίσημη πολιτική της Τουρκίας.

Άρα τι αξιοπιστία να δώσουμε σε ένα κόμμα-μαριονέτα;