«Άπαιχτος» ο Ζειμπέκ

ΤΟΝ ΚΑΙΕΙ Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αφού έκανε την απαραίτητη κριτική στην κυβέρνηση για τις προσλήψεις στην εκπαίδευση που προγραμμάτισε ο ΣΥΡΙΖΑ, και υλοποιεί η κυβέρνηση της ΝΔ και ορθώς με το σχετικό ψαλίδισμα στην μειονοτική εκπαίδευση  και αφού το κλωθογύρισε γύρω από τις ανάγκες εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση έφτασε και στο «ζουμί» που είναι η μειονοτική εκπαίδευση και η τοποθέτηση μονίμων εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Ρωτάει μάλιστα το υπουργείο  για τον μειωμένο αριθμό των εκπαιδευτικών στα μειονοτικά σχολεία.

Επί αυτού του θέματος θα επισημάνουμε το γεγονός ότι πλέον ο μεγαλύτερος αριθμός των συμπολιτών μας από την μειονότητα επιλέγει τα δημόσια σχολεία και άρα ορθώς η κυβέρνηση ενισχύει αυτά τα σχολεία που φέρουν το βάρος της εκπαίδευσης του μεγαλύτερου αριθμού των μαθητών.

Αντιλαμβανόμαστε όλοι την «πρεμούρα» του βουλευτή να υπάρχουν μειονοτικά σχολεία όπου συνήθως αποτυγχάνουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γιατί τα μουσουλμανόπαιδα ειδικά τα Πομακόπουλα διδάσκονται μία ξένη γλώσσα για αυτά, που είναι η τουρκική.

Τώρα γιατί η «πρεμούρα» του βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου (;) γιατί απλούστατα, όσο καλλίτερα μάθουν τα παιδιά την Τουρκική τόσο ποιο εύκολα ελέγχονται από τον ψευτομουφτή και το Προξενείο.

Άρα όσο τα παιδάκια μαθαίνουν μόνο Τουρκικά και δεν ακολουθούν την δημόσια εκπαίδευση που τους ανοίγει τις πόρτες έστω και με πριμοδοτούμε να μόρια αυτά εγκαταλείπουν την εκπαίδευση και άρα πάλι μέσα στην αμορφωσιά τους είναι ελεγχόμενα από το σύστημα.

Συνήθως τα παιδιά που δεν «πριμοδοτούνται» από την «ιδιωτική» εκπαίδευση, εγκαταλείπουν το σχολείο.

Εν ολίγης με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια για τον κάθε «βουλευτή» της μειονότητας.

Όσο λοιπόν αυτό το φαινόμενο διαιωνίζεται, «βουλευτές» της μειονότητας και ψευτομουφτής, θα έχουν ρόλο και «μεροκάματο» είτε από το Ελληνικό Δημόσιο είτε από την γειτονική χώρα.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις του προς το υπουργείο παιδείας.

Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:

  1. Με ποια λογική απέκλεισε από την κατανομή των διορισμών εκπαιδευτικών τον κλάδο ΠΕ73 Εκπαιδευτικών Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης;
  2. Προτίθεται να τροποποιήσει την κατανομή προκειμένου να ενταχθεί και αυτός ο κλάδος στις επικείμενες προσλήψεις εκπαιδευτικών;