Επικίνδυνες οι 40 από τις 50 ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις στην Θράκη

Ο λόγος για τις αφύλακτες διαβάσεις τρένων στην Θράκη, που όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν στην επιστολή τους, είναι οι 4 στις 5 (συνολικά οι 40 από τις 50).

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΟΙ 40 ΑΠΟ ΤΙΣ 50 ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ

Στην επιστολή τους προς τον υπουργό Μεταφορών, οι στρατιωτικοί αναφέρουν τα εξής:

«Κύριε Υπουργέ.

Με αφορμή τροχαίο ατύχημα που έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2023, σε σιδηροδρομική διάβαση σε περιοχή του Έβρου, μεταξύ στρατιωτικού οχήματος και εμπορικής αμαξοστοιχίας, είμαστε πλέον ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν, κατά την οδήγηση των οχημάτων μας, διασταυρώνουμε με σιδηροδρομικές διαβάσεις στην περιοχή της Θράκης.

Από οπτικό έλεγχο που διενεργήθηκε σε πενήντα (50) ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις, διαπιστώθηκε ότι κινητά φράγματα (μπάρες), λειτουργούν διαπιστωμένα μόλις σε δέκα (10) από αυτές, φωτεινοί σηματοδότες και ηχητική συσκευή λειτουργούν διαπιστωμένα μόνο σε δεκατρείς (13) από αυτές, ενώ χωρίς να αναφερόμαστε στις λοιπές πινακίδες προειδοποίησης – σήμανσης (Κ-31, Κ-32, Κ-33, Κ-34, Κ-35, Κ-36, Κ-37), δεν υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες «STOP» ή ελλείπουν και από τις δύο πλευρές της διάβασης σε είκοσι οκτώ (28) από αυτές.

Τα ανωτέρω στοιχεία, έρχονται, αφενός να αποδείξουν ότι, όχι μόνο τίποτα δεν άλλαξε σε θέματα σιδηροδρομικής ασφάλειας, μετά μάλιστα από δεκατρείς (13) μήνες από το προδιαγεγραμμένο έγκλημα των Τεμπών, που συγκλόνισε ολόκληρη την Ελλάδα και μεταφέρθηκε και σε θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με πρωτοβουλία του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών 2023, προς αναζήτηση της αλήθειας και του δικαίου και την τιμωρία των υπευθύνων, αλλά ότι τα ατυχήματα συνεχίζονται «ΚΑΝΟΝΙΚΑ», ωσάν να μη συνέβη ποτέ τίποτα!

Κατόπιν των παραπάνω, εκπροσωπώντας στρατιωτικούς που καθημερινά καλούνται να διαβούν σιδηροδρομικές διαβάσεις, είτε στο πλαίσιο των υπηρεσιακών τους καθηκόντων, είτε εκτός αυτών, θέτοντας διαρκώς τη ζωή τους σε κίνδυνο, σας καλούμε να αναλάβετε άμεσα τις απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης των εγκληματικών ελλείψεων που υφίστανται στις σιδηροδρομικές διαβάσεις, όχι μόνο στη Θράκη, αλλά σε όλη την Επικράτεια, ενημερώνοντάς μας σχετικώς».