Επιστολή σε ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΕΥΑΞ από Θ. Παπαδάκη

Κύριε Πρόεδρε

Το τελευταίο διάστημα πολλοί καταναλωτές του Δήμου μας, που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, λαμβάνουν ειδοποιήσεις προκειμένου να εξοφλήσουν το λογαριασμό τους ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό, διαφορετικά ενημερώνονται πως θα αφαιρεθεί το υδρόμετρο και θα βεβαιωθούν τα χρέη στη ΔOY.

Μάλιστα γνωρίζουμε πως σε αρκετές περιπτώσεις έχουν αφαιρεθεί υδρόμετρα ιδιωτών και επαγγελματιών.

Λάβαμε όμως γνώση μίας πολύ σοβαρής καταγγελίας, που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΜΑΧΗΤΗΣ, σύμφωνα με την οποία έγινε “από τη ΔΕΥΑΞ” αντικατάσταση του ΑΦΜ επιχείρησης με μηχανογραφημένο ή κωδικοποιημένο κωδικό, προκειμένου επαγγελματίας της Ξάνθης, ο οποίος, όπως αναφέρεται, έχει στενή σχέση με επιφανές στέλεχος της δημοτικής αρχής, να αποφύγει την πληρωμή ή την βεβαίωση στη ΔΟΥ της πολύ υψηλής οφειλής της επιχείρησης, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Επειδή η ΔΕΥΑΞ ως δημοτική επιχείρηση θα πρέπει να έχει ίση αντιμετώπιση σε όλους τους δημότες-πελάτες της, επειδή η επιχείρησή μας δυσφημείται, επειδή ζούμε σε μία μικρή πόλη που όλα γίνονται γνωστά και επειδή «η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια», παρακαλούμε να προχωρήσετε σε πλήρη διερεύνηση της καταγγελίας όσον αφορά τη συγκεκριμένη επιχείρηση και εάν αυτό που καταγγέλλεται έχει γίνει και σε άλλες περιπτώσεις ιδιωτών ή επαγγελματιών.

Παρακαλούμε να συγκληθεί άμεσα έκτακτο Δ.Σ. με την παρουσία του Νομικού μας Συμβούλου και υπηρεσιακών παραγόντων ( αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή, Οικονομικό Διευθυντή, Προϊστάμενο Τμήματος Καταναλωτών) προκειμένου να ενημερωθούμε επίσημα για την πολύ σοβαρή καταγγελία και τις ενέργειες στις οποίες προχωρήσατε.

 

Ξάνθη 25  Ιουλίου 2023

Με εκτίμηση

Θεοφάνης Παπαδάκης