Και η εκπαίδευση «Μπίζνα» στην Ξάνθη;

Βάζει φωτιά στον τρόπο λειτουργιάς του δημάρχου η κατάθεση ερωτήματος των δημοτικών συμβούλων εκπαιδευτικών, μέλη της αντιπολίτευσης Παπαϊωάννου Αριάνα και Παπαδάκη Θεοφάνη

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΜΠΙΖΝΑ»;;;;

ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΑΡΧΕ ΔΕΝ ΧΤΙΖΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΕΚΤΑΣΗ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ;

Κόλαφος για τον δήμαρχο Ξάνθης Μ. Τσέπελη η ερώτηση «καυτή πατάτα» που καταθέτουν στο δημοτικό συμβούλιο οι δημοτικοί σύμβουλοι και εκπαιδευτικοί Παπαϊωάννου Αριάνα και Παπαδάκη Θεοφάνης

Με λίγα λόγια οι δύο δημοτικοί σύμβουλοι αναδεικνύουν στην ουσία τον «σκοτεινό» τρόπο λειτουργίας της δημοτικής αρχής, η οποία, προκειμένου να «υπηρετήσει» τους δημότες της για την ανέγερση σχολείου στο Δροσερό, απλά αγοράζει οικόπεδο «φίλου (;)» χωρίς να εξετάσει  τις εναλλακτικές δυνατότητες του δήμου που προτείνουν οι εκπαιδευτικοί δημοτικοί σύμβουλοι και εξ ορισμού γνώστες και μοιραία προκύπτει το ερώτημα. Ο δήμαρχος τελικά θέλει ένα σχολείο για τους δημότες ή … για να κάνει «χατήρια»;;

Γιατί λοιπόν ο δήμαρχος Ξάνθης προτίθεται, σύμφωνα με την ερώτηση να αγοράσει – αν δεν το έχει αγοράσει – ένα  οικόπεδο στις Πετρελαιοαποθήκες την στιγμή που σύμφωνα με την κ. Α. Παπαιωάννου και τον Θ. Παπαδάκη υπάρχει δυνατότητα να χτιστεί ένα σχολείο μέσα στο Δροσερό;

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΙΖΝΑ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;

Ακολουθεί η ερώτηση «αγκάθι» για τον δήμαρχο

 

Κύριε Δήμαρχε

Στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο έχει εισαχθεί εκ νέου θέμα για “Έγκριση αγοράς οικοπέδων με τη διαδικασία διενέργειας μειοδοτικής δημοπρασίας, για την ανέγερση δημοτικού και γυμνασίου, στην περιοχή Πετρελαιαποθηκών Ξάνθης”.

Εμείς οι  Δημοτικοί Σύμβουλοι που υπογράφουμε, έχοντας υπηρετήσει πάνω από 10 χρόνια στο 20ο Δημοτικό Σχολείο σε θέσεις ευθύνης, γνωρίζουμε πολύ καλά τις συνθήκες διαβίωσης των παιδιών του Δροσερού, τις υφιστάμενες μεγάλες κτιριακές ελλείψεις και κυρίως τις εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί.

Εκείνο που θεωρούμε απαραίτητο και που παρά τις προσπάθειες που έγιναν στο παρελθόν – λόγω αμέλειας των τοπικών παραγόντων- δεν τελεσφόρησε, είναι η εύρεση ενός νέου χώρου εντός του οικισμού όπου θα ανεγερθεί και θα στεγασθεί το 20ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την αποσυμφόρηση των υφιστάμενων συστεγαζόμενων σχολείων (15ου και 20ου) στα οποία σήμερα είναι εγγεγραμμένοι πάνω από 700 μαθητές και θα δίνει τη δυνατότητα να φοιτούν απρόσκοπτα οι μαθητές χωρίς να χρειάζεται να μετακινούνται από τη μία άκρη του οικισμού στην άλλη, που για όσους γνωρίζουν την έκτασή του πολλές φορές αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα φοίτησης.

Πολλές φορές αναρωτηθήκαμε πώς δεν κάνατε τον κόπο στα δύο χρόνια της θητείας σας να επισκεφθείτε τα σχολεία μας προκειμένου να συζητήσετε με τους εκπαιδευτικούς και να ακούσετε την άποψή τους και τα προβλήματά τους, όπως επίσης πως καμία φορά δεν κάνατε τον κόπο να καλέσετε τους διευθυντές των δημοτικών, του νηπιαγωγείου και του γυμνασίου του Δροσερού να σας εκφράσουν την άποψή τους για τις ανάγκες των μαθητών και αυτό που κατά τη γνώμη τους θα είναι ωφέλιμο για τα παιδιά και την εκπαίδευσή τους, για την οποία τόσο πολύ δηλώνετε πως νοιάζεστε.

Πληροφορηθήκαμε πρόσφατα πως από το ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) έχει αγοραστεί το κτίριο της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΕ που βρίσκεται εντός του οικισμού προκειμένου να δοθεί ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.

Ερωτάστε και παρακαλούμε να ενημερώσετε το σώμα και τους Δημότες:

1) Έχετε ενημερωθεί για την αγορά του αναφερόμενου κτιρίου;

2) Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την αλληλογραφία που έχετε ανταλλάξει με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες για το θέμα αυτό συμπεριλαμβανομένων και των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ.

3) Εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, παρακαλούμε να μας απαντήσετε ποια είναι η πρόθεσή σας σχετικά με το θέμα αυτό και σε ποιες ενέργειες πρέπει να προχωρήσει ο Δήμος Ξάνθης προκειμένου το αναφερόμενο κτίριο να περάσει στην κυριότητά του.

4)  Εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, έχετε υπολογίσει ποια θα είναι η οικονομική επιβάρυνση για τον Δήμο και σε πόσο χρονικό διάστημα υπολογίζεται ότι είναι δυνατόν να παραδοθεί προς χρήση.

5) Εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, ποια είναι η αναγκαιότητα αγοράς τόσο μεγάλης έκτασης για ανέγερση δημοτικού, γυμνασίου και νηπιαγωγείου, και μάλιστα εκτός του οικισμού του Δροσερού;

 

ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Παπαϊωάννου Αριάνα

Παπαδάκης Θεοφάνης