Εισαγωγή Μουσουλμανοπαίδων στην ανώτατη εκπαίδευση – Χρήση ή κατάχρηση;

 

Η πολιτεία με εμφανή τα κριτήρια της ψηφοθηρίας, αύξησε το ποσοστό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των Ελλήνων Μουσουλμανοπαίδων από 0,50% της «ποσόστωσης» σε 1% και εκτιμούμε ότι ορθώς έπραξε γιατί δεν νοείται Έλληνας Πολίτης να μην έχει την δυνατότητα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπου όλοι, αντιλαμβάνονται ότι αυτή η πρωτοβουλία της πολιτείας,  κινείται στην σωστή κατεύθυνση, δυστυχώς όμως υπάρχουν και “αστερίσκοι”.

Η πορεία αυτού του ευεργετήματος, έδειξε ότι μπορεί τα Ελληνόπουλα της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης να έχουν τελειώσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση, να δραστηριοποιούνται επαγγελματικά και επιστημονικά στην χώρα, παρέμειναν όμως περιχαρακωμένα στην Τουρκική γλώσσα και παρατηρείται το φαινόμενο,  μουσουλμάνος επιστήμονας, δικηγόρος η γιατρός να μην μπορεί να συντάξει στα Ελληνικά ούτε μία αίτηση προς το ΚΕΠ.

Που μας οδηγεί αυτό; Ποιο είναι το συμπέρασμα;

Ότι το ευεργέτημα προς τους Έλληνες Μουσουλμάνους της Θράκης κινείται σε ολισθηρό δρόμο αφού οι συγκεκριμένοι επιστήμονες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Το μέτρο σε πολλές των περιπτώσεων, αντί να ανοίξει τους ορίζοντες στους Έλληνες Μουσουλμάνους της Θράκης, θα έλεγε κανείς ότι τους έχει περιχαρακώσει σε συγκεκριμένα επαγγέλματα, κάτι που αγγίζει τον αθέμιτο ανταγωνισμό και φθάνουμε στο σημείο, οι εν λόγω επιστήμονες να μην γνωρίζουν την Ελληνική Γλώσσα.

Περνούν τα έτη στις σχολές τους, χωρίς οι καθηγητές τους, να ελέγχουν την γνώση της Ελληνικής γλώσσας.

Εν ολίγοις. Τι ακριβώς έκανε ο νόμος που αντί να ανοίξει τους ορίζοντες – εκτιμούμε ότι αυτό είναι το σκεπτικό του νόμου, τους περιχαρακώνει περισσότερο;

Παρακολουθώντας την πορεία των μουσουλμάνων συμπολιτών μας επιστημόνων στους χώρους δουλειάς, δηλαδή στα νοσοκομεία, στα δικαστήρια και αλλού, βλέπουμε τους επιστήμονες να γράφουν και να ομιλούν την Τουρκική γλώσσα παρόλο που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Προφανώς στο μέλλων, αυτό θα ξεσηκώσει την αντίδραση των συναδέλφων τους και πιθανών αυτό το μέτρο της «ποσόστωσης» στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα να σταματήσει να υφίσταται για λόγους αθέμιτου ανταγωνισμού. Διότι, άλλο είναι να επιτυγχάνεις πολιτικούς ή εθνικούς στόχους και άλλο να «κόβεις» το ψωμί από άλλους επαγγελματίες, με λιγότερα επαγγελματικά εφόδια.

Άρα η πολιτεία πρέπει να καταλάβει ότι  οι Έλληνες Μουσουλμάνοι πρέπει να μάθουν Ελληνικά, διότι δεν θα μπορέσουν στο μέλλων να σταθούν στην αγορά εργασίας.

Δεν είναι δυνατόν, επιστήμονας, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, να μην μπορεί να χειριστεί την Ελληνική γλώσσα που είναι το εργαλείο του.

Άρα καλό το «μπόνους» του 1% όμως, αυτό είναι η αιτία που πολλά μουσουλμανόπαιδα που θέλουν να ακολουθήσουν την Ανώτατη Εκπαίδευση, να μην δεν διαβάζουν, επειδή είναι δεδομένο ότι λόγω της ποσόστωσης, θα περάσουν στην Σχολή της αρεσκείας τους έστω και με ελλιπή γνώση της Ελληνικής γλώσσας.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;

Η εγκληματική για το μέλλον των παιδιών δίγλωσσή εκπαίδευση  και με δεδομένο ότι στο σπίτι μιλούν πομάκικα, ρωμανί ή άλλη μητρική γλώσσα, είναι η αιτία του κακού για τα ίδια τα παιδιά.

Αυτή την στιγμή στην Θράκη παρατηρείται το φαινόμενο οι επαγγελματίες στην αγορά, να μιλούν, να διαβάζουν και να γράφουν  άπταιστα τα Ελληνικά λόγω των αναγκών του επαγγέλματός τους και οι επιστήμονες να μην μπορούν να συντάξουν μία αίτηση στο ΚΕΠ για λογαριασμό του πελάτη τους.

Άρα τα Ελληνόπουλα της Μουσουλμανικής Μειονότητας πρέπει να μάθουν τα Ελληνικά για να μπορούν να σταθούν ως επιστήμονες στην Ελληνική αγορά εργασίας.

Εκτός αν είναι  στο πρόγραμμά τους, μετά την  αποφοίτηση από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά στην Τουρκία.