Με κουβέρτες οι μικροί μαθητές στα σχολεία. Το τερμάτισε η Κεραμέως

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ;

Γράφει ο Αλέξανδρος Παυλικιάνος

Ειλικρινά δεν γνωρίζω αν αυτή η εικόνα αρέσει στον Πρωθυπουργό ή στην εμμονική υπουργό της παιδείας, αλλά εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει.

Δεν μου αρέσει να βλέπω τα νήπια με τις κουβερτούλες στα ποδαράκια τους, την μάσκα στα προσωπάκια τους, στοιβαγμένα μέσα στην αίθουσα και τα παράθυρα ανοιχτά μέσα στο καταχείμωνο επειδή  η κ. υπουργός έχει απωθημένα και θέλει να στείλει τα ξένα παιδάκια στον γιατρό όχι από κορωνοιό, αλλά από κρυολόγημα.

Δεν γνωρίζω πόσο τέλεια παρουσιάζουν τα κανάλια την εικόνα με τα ευτυχισμένα νήπια τυλιγμένα στις κουβέρτες ή του γονείς που τα συνοδεύουν χαμογελαστούς και μέσα στην ευτυχία που τα σχολεία άνοιξαν αλλά, η εικόνα που παρουσιάζουν οι εκτελεστές των συνειδήσεων στα Δελτία Ειδήσεων των 8, είναι πλαστή και ψεύτικη..

Έκανα αρκετά  χρόνια ρεπορτάζ στην τηλεόραση και γνωρίζω από πρώτο χέρι όπως και η πλειονότητα των δημοσιογράφων ότι για να πάρεις την απάντηση που απαιτεί το κανάλι – πόσο μάλλον όταν πληρώνεται αδρά από την κυβέρνηση και από τα χρήματα των φορολογουμένων, υπάρχει περίπτωση να κόψεις και 100 διαφορετικές φωνές για να ακουστεί η μία που θα δώσει την απάντηση που θέλει το αφεντικό.

Ευτυχώς, στα χρόνια που έκανα ρεπορτάζ δεν χρειάστηκε να μπω σε αυτήν την διαδικασία αλλά σας βεβαιώνω ότι αυτό συμβαίνει. Όταν μάλιστα και είναι πολλοί οι νεαροί δημοσιογράφοι των 600 – 700 ευρώ που αναγκάζονται πολλές φορές για τις ανάγκες του ρεπορτάζ, να λειτουργήσουν  στην κυριολεξία ως «εκτελεστές». Είναι βέβαιο ότι πονάει η ψυχή τους, όμως πρέπει να βγει το μεροκάματο.

Στο δια ταύτα. Αυτά τα ρεπορτάζ που δείχνουν τα καλοπληρωμένα κανάλια με τους πολίτες, τους γονείς και τους μαθητές ευτυχισμένους, είναι μία μεγάλη απάτη.

Τώρα γιατί η κυρία Κεραμέως ήθελε σώνει και καλά να ανοίξει τα σχολεία εν αναμονή και του τρίτου ισχυρού κύματος της πανδημίας, μάλλον πρέπει να ρωτήσουμε τον ψυχολόγο της.