Τι έχουν πάθει οι οδηγοί; Ποιος πώς θα αποτρέψει τους θανάτους στην άσφαλτο;
ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΠΕ. «ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΥΤΟΙ ΣΚΟΤΟΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ». ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ;
Ειλικρινά, δεν γνωρίζω τι συμβαίνει τον τελευταίο καιρό και ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των οδηγών μέσα και έξω από την πόλη, οδηγεί απρόσεκτα, βιαστικά και σχεδόν δεν βλέπει μπροστά του.
Αποτέλεσμα αυτής της απρόσεκτης οδήγησης, και την μεταφορά των προσωπικών προβλημάτων των οδηγών στο τιμόνι, είναι να θρηνούμε θύματα στους έτσι και αλλιώς ασυντήρητους, κακοφωτισμένους, μη σωστή σήμανση και χωρίς αστυνόμευση δρόμους.
Μετά το πολύνεκρο τροχαίο στην Εγνατία στο ύψος των διοδίων του Ιάμου και την προφυλάκιση του Βούλγαρου οδηγού του Ι.Φ. αυτοκινήτου που έστειλε στον θάνατο τρείς και τραυμάτισε πολύ άσχημα άλλους τρείς, ακόμη ένα θανατηφόρο τροχαίο στην Εθνική οδό Ξάνθης Καβάλας καταγράφηκε.
Ένας 60χρονος οδηγός παρέσυρε 68χρονη πεζή και την σκότωσε.
Όσο δε για τους νεότερους οδηγούς που ναι μεν τα αντανακλαστικά τους είναι καλύτερα, δυστυχώς η δυνατή μουσική, η οδήγηση για να εντυπωσιάσουν κυρίως νεαρές κοπέλες συν επιβαίνουσες, η χρήση του κινητού και η υπερβολική ταχύτητα, έχουν σχεδόν πάντα, μοιραία κατάληξη.
Όσο για την ανάρτηση του Χαράλαμπου Ευστρατίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που λέει ότι οι πολίτες θα βγαίνουν στην σύνταξη μετά τα 67 αλλά θα ελέγχονται για την ικανότητα οδήγησης στα 65, είναι κάτι που αποδεικνύει ότι στο κράμα πολιτεία και Έλληνες οδηγοί κάτι δεν δένει» για αυτό έχουμε αυτά τα τραγικά αποτελέσματα στους δρόμους.
Είναι καιρός, πριν αποδεκατιστούν και άλλα χωριά στους δρόμους, αυτοί που ξέρουν – εκτός αν πήραν τα πτυχία τους δια αλληλογραφίας, – να τα βάλλουν κάτω και μακριά από κομματικές παρεμβάσεις, να δούνε τι φταίει και να προτείνουν ριζικές αλλαγές στον τρόπο απόκτησης ικανότητας οδήγησης και τον τρόπο αντιμετώπισης των δυστυχημάτων από την πολιτεία χωρίς να υπολογίζεται το πολιτικό κόστος.