Δεν γνωρίζω τον εκπαιδευτικό ο οποίος εκθειάζει το μεγάλο έργο και την προσφορά των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης στα σχολεία, άλλωστε είναι υποχρέωση τους, και ούτε έχω ιδιαίτερα με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης.
Όταν όμως ένας εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί τον όρο «Κατόπιν ενεργειών των βουλευτών» τι συμπέρασμα να βγάλει κανείς για τον τρόπο που γίνεται η εκπαίδευση στα σχολεία της Ξάνθης που παραπέμπει την δεκαετία του 60 και του 70; Όπως δείχνει το πράγμα δεν είναι τυχαία η δήλωση του έτερου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ για την πληρωμή των δασκάλων από την καταβολή διδάκτρων στα σχολεία, όπως τα παλιά καλά χρόνια που οι μαθητές κουβαλούσαν ξύλα για να ζεσταθούν την ώρα του μαθήματος ή αυγά για να πληρωθούν οι δάσκαλοι.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή η ενέργεια του εκπαιδευτικού δεν τιμά τους ίδιους τους βουλευτές.
Στην περίοδο που αναφέρετε με την φράση «κατόπιν ενεργειών» ο εκπαιδευτικός, οι πάντες «έγλυφαν» την εξουσία γιατί απλούστατα κινδύνευαν να μπλέξουν σε ατραπούς περίεργους ή αν ήθελαν να κερδίζουν κάτι προσωπικά.
Να ρωτήσω τώρα ο εκπαιδευτικός, ο οποίος «γλύφει» πατόκορφα τους βουλευτές της Ξάνθης αν φοβάται μήπως τον εξοστρακίσουν από το σχολείο ή ότι προσβλέπει στην στήριξη τους για μελλοντική πολιτική ανέλιξη;
Ο καιρός βέβαια θα το δείξει και επειδή η πόλη είναι μικρή, μια χούφτα άνθρωποι είμαστε όλοι κι όλοι και γνωριζόμαστε μεταξύ μας, καλά θα κάνει ο εκπαιδευτικός τον πολιτικό του «χαμαιλεοντισμό» να τον αφήσει κατά μέρος και να ασχοληθεί με την κύρια δουλειά του που είναι η εκπαίδευση των μαθητών.