Η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” της Google στις 14/11 στην Ξάνθη και στις 16/11 στη Δράμα

 

Η ομάδα ειδικών συμβούλων της Google (Online Advisors) συνεχίζουν το ταξίδι τους στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη για να εκπαιδεύσουν δωρεάν επαγγελματίες του τουρισμού με στόχο να εκπαιδευτούν σε πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ

 

10 Νοεμβρίου 2016– Με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων τουριστικών επιχειρήσεων το 2016, η Google ταξίδεψε στην Κομοτηνή, την Αλεξανδρούπολη, την Καβάλα και τη Θάσο στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online.

 

Η πρωτοβουλία, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και την υποστήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ανακοινώνει σήμερα δύο νέα σεμινάρια στη νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, τους Online Advisors, προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω ομαδικών σεμιναρίων ή εξατομικευμένων συναντήσεων.

 

Τα ομαδικά σεμινάρια στη Ξάνθη και τη Δράμα θα πραγματοποιηθούν δωρεάν με την υποστήριξη της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στις εξής περιοχές:

  1. Στη Ξάνθη, τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου, 6μ.μ.-8μ.μ, στην Αίθουσα Συσκέψεων Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, Διοικητήριο
  2. Στη Δράμα, την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου, 7μ.μ.-9μ.μ, στην Αίθουσα Κ. Καραμανλής Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, Διοικητήριο

 

Για δηλώσεις συμμετοχής στο σεμινάριο, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ.

 

Εξατομικευμένη εκπαίδευση: Εάν επιθυμείτε μια δωρεάν εξατομικευμένη Ξάνθη και τη Δράμα

 

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν από μία ομάδα συνάντηση στο χώρο σας την εβδομάδα 14-18/11 με τους Online Advisors, δηλώστε το ενδιαφέρον σας εδώ.

 

Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους

Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

 

 

 

 

 

 

 

Περιφερειακός Σύμβουλός ΑΜΘ αρμόδιος για θέματα Τουριστικής Ανάπτυξης, Μ. Αμοιρίδης,

Παράλληλα με τις δράσεις προβολής και τη βελτίωση υποδομών που η Περιφέρεια μας ενισχύει, είναι απαίτηση της εποχής η διαδικτυακή προβολή των επιχειρήσεων μας. Για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να είναι σωστά στοχευμένη και κατάλληλα προετοιμασμένη. Για αυτό και υποστηρίζουμε την πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” που υλοποιεί η Google και αφορά τη δωρεάν εκπαίδευση του τουριστικού και όχι μόνο ιδιωτικού τομέα. Με ικανοποίηση βλέπουμε να ολοκληρώνεται η παρουσίαση αυτή σε όλη την ΑΜΘ με τα δύο νέα σεμινάρια σε Ξάνθη και Δράμα.

‘’ Αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία,  για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και την απευθείας ενημέρωση των ντόπιων επαγγελματιών για τις σύγχρονες τάσεις προώθησης των προϊόντων τους. Εφόσον την εκμεταλλευτούν, θα δημιουργήσει πρόσθετες συνθήκες τουριστικής ανάπτυξης και θετικών αποτελεσμάτων για τους ίδιους και κατά επέκταση την τοπική οικονομία.’’

 

Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού:

«Το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και ο ΕΟΤ εφαρμόζουν μία νέα και δυναμική πολιτική στοχευμένης προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού με επίκεντρο την εξωστρέφεια, αξιοποιώντας τα σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία μάρκετινγκ, διαφήμισης και δικτύωσης στις παραδοσιακές αγορές όπου ενισχύουμε την παρουσία μας και στις νέες αγορές που ανοίξαμε και ανοίγουμε. Το Grow Greek Tourism Online είναι μία επιτυχημένη ιδέα που ξεκίνησε με σημαντικές προοπτικές εξέλιξης και είναι σε πλήρη ταύτιση με τους στόχους που έχουμε θέσει σε κεντρικό επίπεδο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας. Σε συνθήκες αυξανόμενου ανταγωνισμού διεθνώς, επιβάλλεται να βγαίνουμε συνεχώς μπροστά με φρέσκιες προτάσεις, καινοτόμες δράσεις, νέες διόδους συνεργειών και ένα ισχυρό δίκτυο συνεργασιών στην παγκόσμια τουριστική αγορά.»

 

Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος:

«Ο ΕΟΤ στηρίζει την πρωτοβουλία αυτή της Google, καθώς η εκπαίδευση, των επιχειρηματιών του κλάδου στην ψηφιακή τεχνολογία είναι από τα βασικά συστατικά του μίγματος πολιτικής που ακολουθούμε για την ενίσχυση του Ελληνικού Τουρισμού. Η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism που υποστηρίζεται από το visitgreece.gr, εφάπτεται πλήρως των επικοινωνιακών μας στόχων καθώς και της εθνικής τουριστικής πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτό ο  ΕΟΤ  ενσωματώνει  όλα τα καινοτόμα online εργαλεία . Σημειώνεται ότι το visitgreece.gr ξεπερνά σε λίγο τα 11 εκατομμύρια unique users, η σελίδα

 

μας στο Google plus (G+) αποτελεί παγκόσμιο case study λόγω του υψηλού ετήσιου growth, που υπολογίζεται  αυτή τη στιγμή σε 2,5 εκατομμύρια χρήστες, το facebook έχει περισσότερους από  680.000 φίλους και το pinterest  συγκεντρώνει το ενδιαφέρον συνεχώς περισσότερων ακολούθων».

 

Πρόεδρος του ΣETE, Ανδρέας Ανδρεάδης:

«Η χώρα μας πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια στοχευμένες ενέργειες για την ανάπτυξη περιεχομένου στο διαδίκτυο, ακόμα όμως είναι αρκετά πίσω σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τις ανταγωνίστριες χώρες. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο ΣΕΤΕ συνεχίζει και φέτος, για τρίτη χρονιά, να υποστηρίζει την πρωτοβουλία της Google για την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον κλάδο, τα οποία στοχεύουν στο να ενισχύσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να επωφεληθούν το μέγιστο δυνατό από την αυξημένη ζήτηση για παροχή online τουριστικών επιλογών».

 

 

 

 

Country Manager Google για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος:

 

«Το διαδίκτυο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμμαχο για την κοινωνία συνολικά, βοηθώντας τόσο νέους επαγγελματίες όσο και επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Μέσω της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online, επιβεβαιώνουμε ως Google τη δέσμευσή μας να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων και καλούμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου και τη ψηφιακή οικονομία για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους.»

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες

 

Πολίνα Τριανταφύλλου

VALUECOM

polina_triantafillou@valuecom.gr

Τηλ. 2103252103 (#121)