Πρέπει να ομολογήσω ότι διαβάζοντας το παρακάτω κείμενο, σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, σοκαρίστηκα γιατί ο γράφων, δίνει μία απλή και πραγματική εικόνα. Και αν δεν είναι έτσι, είναι περίπου έτσι.
Το κείμενο του γράφοντος, το αναρτούμε αυτούσιο και είναι καιρός ο μέσος Έλληνας να αναλογιστεί και πέρα από την εικόνα που μεταδίδουν τα μεγάλο μέσα ενημέρωσης.
Σκοπός αυτής της αναδημοσίευσης είναι οι πολίτες να σκέφτονται και την πίσω πλευρά της εικόνας.
Τα ερωτηματικά που περνούν από την σκέψη του γράφοντα, μάλλον πρέπει να αγγίξουν τα σοκάκια της λογικής του μέσου Έλληνα και σίγουρα τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται.
ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
Chris Rodopoulos: Η απόσταση από τη Λιβύη έως την Κρήτη είναι 300 χιλιόμετρα και η απόσταση από το Πειραιά έως την Κρήτη είναι 270 χιλιόμετρα.
Διανοήθηκε κανείς να πάει με βάρκα ή φουσκωτό από τον Πειραιά στην Κρήτη; όταν το πλοίο της γραμμής κάνει 10 ώρες;
Η μήπως το διανοήθηκε ο απελπισμένος όπως μας λένε;
Πόσα καύσιμα θέλει; που θα τα αποθηκεύσει; με ποια μηχανή; πόσο νερό και πόσες ημέρες;
Άρα μέχρι την ακτή μέσα στα ελληνικά χωρικά ύδατα εισέρχεται μεγάλο σκάφος άρτια εξοπλισμένο και αξιόπλοο,με έμπειρο καπετάνιο και αδρά πληρωμένο (γιατί δεν νομίζω ότι θα ήθελε και εκείνος να πνίγει με γεμάτες τις τσέπες, ή να μείνει χωρίς νερό και καύσιμα μεσοπέλαγα..) και μεταφορτώνει σε φουσκωτό ή άλλο μέσο ή μεταφορτώνει ακόμα και στο ….????
Η μπίζνα αυτή γίνεται σε συνεργασία με το ανεπίσημο Ελληνικό κράτος ή σε συνεργασία με ισχυρό κύκλωμα διακινητών και εξωνημενο* κρατικό μηχανισμό ή διαφορετικά δεν μπορεί να γίνει.
Η εικόνα του φουσκωτού που ξεφορτώνει είναι εντελώς παραπλανητική ταιριάζει όμως με την εικόνα του κατατρεγμένου 18 χρόνου άρρενος μόνο, που διασχίζει τις θάλασσες για τη γη της επαγγελίας.
Γενικά διερευνάται η συνδρομή μεγάλων ελληνικών αλιευτικών πλοίων άνω των 70 μέτρων.
Ενδεχομένως η πληροφορία να βρίσκεται στα χέρια της Λιβύης και μέσω αυτής να εκβιάζεται η επίσημη Ελληνική κυβέρνηση που προτείνει τη δημιουργία δομών ενώ θα μπορούσε πολύ εύκολα να κάνει αυστηρότατο έλεγχο της σχετικά μικρής αυτής διόδου μέσω του ΠΝ και συστημάτων εντοπισμού που διαθέτει το ΠΝ και η ΠΑ. Η δυνατότητα ανίχνευσης των συστημάτων στο νησί της Κρήτης ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα.
Υπάρχουν δορυφορικά συστήματα που καταγράφουν τη θέση πλοίων ενώ το “σβήσιμο” του συστήματος ανίχνευσης αποτελεί ποινικό αδίκημα. Τα συστήματα αυτά είναι διαθέσιμα στο κοινό.
Η ερώτηση που αναμένεται να απαντηθεί από την Ελληνική Κυβέρνηση είναι πόσα, ποια και ποιων συμφερόντων πλοία εμφανίζονται να λειτουργούν στην περιοχή με σβησμένο το σύστημα εντοπισμού.
Το σίγουρο είναι ότι κανένα κόμμα στη Βουλή των Ελλήνων δεν έχει προβεί σε αυτή την ερώτηση. Όμοια τα ΜΜΕ της Ελλάδος εμφανίζονται να “αγνοούν” το θέμα.
δωροδοκημένος: δωροδοκημένες ηγεσίες ►Δείτε αντίθετα
πουλημένος: πουλημένες συνειδήσεις
αγορασμένος: Σφύρα το, ρε αγορασμένε ρέφερι!
εξωνημένος: εξωνημένος πολιτικός
εξώνητος
χρηματισμένος
λαδωμένος: λαδωμένοι κρατικοί λειτουργοί
λαδιάρης
πληρωμένος: ο διαιτητής ήταν πληρωμένος
μίσθαρνος: μίσθαρνα όργανα ξένων συμφερόντων
αργυρώνητος: αργυρώνητος μπράβος
Το θέμα είναι γιατί οι “παρυφές” του κράτους, να μπούνε σε αυτήν την διαδικασία;
Να δημιουργήσουν, ίσως, μία εικόνα καινούρια, που θα αποπροσανατολίσει τους πολίτες οι οποίοι βλέπουν την υπόθεση των Τεμπών να «ξεφουσκώνει», όμως το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, κρύβει πίσω του μεγάλο πολιτικό κόστος και πολύ δρόμο ακόμα για τους κυβερνώντες, καθώς επίσης η δημιουργία κόμματος στα δεξιά του κυβερνώντος κόμματος και η πιθανή ενίσχυσή του από τα υπόλοιπα δεξιά μεν, αλλά μικρά κόμματα, μάλλον άρχισε και γίνεται εφιάλτης για την κυβέρνηση. Γίνονται αυτά τα πράγματα;
Αλέξανδρος Παυλικιάνος.