Ένα πολύ συχνό ερώτημα παιδιών και γονέων είναι το εξής: από ποια ηλικία χρειάζεται ένα παιδί φροντιστηριακά μαθήματα; Προφανώς, η απάντηση δεν είναι ξεκάθαρη και άμεση, καθώς οι ανάγκες και οι δυνατότητες του κάθε μαθητή είναι διαφορετικές. Σε γενικές γραμμές, ένα παιδί θα ήταν καλό να ξεκινήσει τη φροντιστηριακή υποστήριξη από τις αρχές του λυκείου. Υπάρχουν φυσικά και φροντιστήρια στον Πειραιά όπως το «Εν τάξη», το οποίο μπορεί να παρέχει βοήθεια και στις τάξεις του γυμνασίου, αλλά ακόμα και σε παιδιά δημοτικού! Για περισσότερες πληροφορίες μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του φροντιστηρίου πατώντας τον σύνδεσμο:

 

Γιατί να ξεκινήσω από πρώτη λυκείου;

 

Στην πρώτη λυκείου ο ρυθμός διαβάσματος αρχίζει να γίνεται πιο εντατικός και πιο απαιτητικός από αυτόν που είχαμε συνηθίσει στα χρόνια του γυμνασίου. Η ύλη αυξάνεται, τα βιβλία δυσκολεύουν και οι απαιτήσεις μεγαλώνουν. Η ξαφνική μετάβαση από το γυμνάσιο στο Λύκειο αγχώνει τα παιδιά και εκεί είναι που όλοι αντιλαμβάνονται ότι έχουν μπει στην τελική ευθεία για την δύσκολη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων. Είναι μια κρίσιμη φάση για την μαθητική ζωή καθώς πολλές φορές παρατηρούνται παιδιά πολύ διαβαστερά,  με άριστες επιδόσεις στο γυμνάσιο, να πηγαίνουν στο λύκειο και εξαιτίας του άγχους και τις πίεσης να ελαττώνουν ή και να σταματούν τελείως την προσπάθεια τους, και φυσικά το αντίθετο.

 

Ο ρόλος των φροντιστηρίων είναι να ενθαρρύνουν και να καθοδηγούν τον μαθητή. Ο μαθητής πρέπει να επιβραβεύεται για κάθε προσπάθεια του και να βελτιώνεται σε κάθε αποτυχία του. Ταυτόχρονα όμως καλό θα ήταν να ενθαρρύνουν τον μαθητή να μην παρατήσει και τις εξωσχολικές του δραστηριότητες (αθλητισμό, θέατρο, κινηματογράφο) η οτιδήποτε άλλο βοηθά το παιδί να ξεχνιέται και να ξεσκάει καθώς το βοηθά να καταπολεμήσει το άγχος και συντελεί στην πνευματική του ισορροπία.

 

Πλεονεκτήματα του φροντιστηρίου:

 

  1. Καταρχήν ο μαθητής έχει την ευκαιρία να ενταχθεί σε ένα τμήμα το οποίο θα έχει κάποιον αριθμό μαθητών και έτσι το μάθημα γίνεται ευχάριστο και ομαδικό για όλους τους μαθητές, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται ένας υγιής ανταγωνισμός.
  2. Τα περισσότερα φροντιστήρια της σημερινής εποχής διαθέτουν διαδραστικούς πίνακες και γενικότερα μέσα με τα οποία το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον και ταυτόχρονα πιο αποτελεσματικό και παραστατικό.
  3. Κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι μαθητές υποβάλλονται σε διαγωνίσματα. Έτσι ο κάθε μαθητής προσπαθεί να συναγωνιστεί τους υπόλοιπους συμμαθητές του δίνοντας περισσότερη βάση και προσοχή στο μάθημα από όση θα έδινε σε ένα Ιδιαίτερο μάθημα.
  4. Τέλος πρέπει να αναφερθεί ότι παρ’ όλες τις μειώσεις των τιμών στα ιδιαίτερα μαθήματα οι τιμές που προσφέρουν τα Φροντιστήρια είναι ακόμα οι πιο φθηνές από όλες τις υπόλοιπες των ιδιαίτερων μαθημάτων.

 

Ένα σωστά οργανωμένο Φροντιστήριο επικοινωνεί με τον κάθε γονιό ξεχωριστά και διαμορφώνει το εβδομαδιαίο πρόγραμμα του λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της οικογένειας, προσφέροντας παράλληλα ένα σταθερό πλαίσιο για τη διεξαγωγή του μαθήματος, το οποίο έχει ανάγκη ένα παιδί, σε αντίθεση με το ιδιαίτερο που εύκολα αναβάλλεται. Επιπλέον τα τμήματα είναι συνήθως ολιγομελή και ευέλικτα και λαμβάνεται υπόψη το γνωστικό επίπεδο όλων των μαθητών. Το διδακτικό προσωπικό είναι έμπειρο,  προσλαμβάνεται με αυστηρά κριτήρια, αξιολογείται συνεχώς και επιμορφώνεται όποτε χρειάζεται.