Ειδική Εκπαίδευση στο τέλος του … «κοπαδιού»

 

Τι ζητούν οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής από το κράτος δυνάστη

 

Γράφει ο Αλέξανδρος Παυλικιάνος

 

Διαβάζοντας την ανακοίνωση του Διδασκαλικού Συλλόγου για την παράσταση διαμαρτυρίας στην ΠΕ Ξάνθης των εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση της Ειδικής Αγωγής, δηλαδή παιδιά συμπολιτών μας με ειδικές ανάγκες, θυμήθηκα την ιστορία με το κοπάδι των λύκων όταν βρίσκονται σε διάταξη πορείας.

 

Μπροστά από το κοπάδι κινούνται οι γηραιότεροι λύκοι, τα παιδιά και οι ανήμποροι για να δώσουν το βήμα της πορείας.

Έτσι δεν μένει κανένας λύκος πίσω.

Στην μέση κινούνται οι λύκοι που είναι ρωμαλέοι και μπορούν να προστατεύσουν τους γηραιότερους, τα παιδιά και τους ανήμπορους.

 

Τέλος κινείται μία ομάδα των πολύ γεροδεμένων λύκων για να προστατεύσουν όλους.

Ο αρχηγός του κοπαδιού κινείται τελευταίος για να προσέχει όλο το κοπάδι των λύκων.

 

Άρα σύμφωνα με την διάταξη ενός κοπαδιού λύκων, οι ανήμποροι, πάνε μπροστά για να προστατεύονται και για να μην μένουν πίσω.

Πάμε στο δια ταύτα.

 

Με αφορμή την παράσταση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής, το συμπέρασμα που μένει, αποδεικνύει ότι η πολιτεία αφήνει στο τέλος του κοπαδιού τους ανήμπορους για να μπορούν να κατασπαραχθούν εύκολα από τους αντιπάλους.

 

Να πάμε στην ουσία.

 

Διαβάζοντας τα προτεινόμενα των εκπαιδευτικών, όπως να εμβολιασθούν οι εκπαιδευτικοί τι ποιο λογικό από το να είναι υγιείς και να μην μεταφέρουν στα ανήμπορα παιδιά τον covid, προληπτικά τεστ για ευνόητους λόγους, προσωπικό για να φροντίζει τους αδύναμους πολίτες και πάμε στο σοβαρότερο.

ΗΠ.Ε Ξάνθης η οποία διαχειρίζεται τα κονδύλια της Αθήνας και δίνει λόγο στην Αθήνα πρέπει να ελέγχει αν όλα βαίνουν καλώς και αν γίνονται όλα αυτά που αναφέρουν οι δάσκαλοι, κυρίως αν ζήτησαν αυξημένα κονδύλια λόγω της έκτακτης κατάστασης που βιώνει η χώρα λόγω της πανδημίας και η περιοχή, για περισσότερα δρομολόγια και ένα καλλίτερο κτίριο για να μπορούνε τα παιδιά με προβλήματα στην υγεία τους, να μην είναι «παστωμένα» μέσα στα λεωφορεία και το σχολείο.

Τι απ’ όλα αυτά έχει κάνει η Π.Ε. και ο δήμος;

Τελικά μήπως όλοι πιστεύουμε ότι θα έρθει ο υπουργός για να νοικιάσει ένα καλλίτερο σχολείο ή για να διαμορφώσει ένα κρατικό ή δημοτικό ακίνητο και να το μετατρέψει σε ένα ασφαλές σχολείο για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες που κάθε μέρα δίνουν μαζί με τους γονείς  και τους δασκάλους αγώνα επιβίωσης;

Εδώ και χρόνια, η τοπική αυτοδιοίκηση και οι βουλευτές «αγρόν ηγόραζον».

Οι δάσκαλοι προσπαθούν μόνοι τους να διατρανώσουν την εγκληματική αδιαφορία του κράτους απέναντι στα παιδιά και είναι μόνοι την στιγμή που όλη η Ξάνθη σαν μία γροθιά έπρεπε να είναι στο πλευρό τους.

Όχι γιατί έχουν ένα αδύναμο παιδί στο σχολείο, αλλά γιατί οι πολιτικοί που είναι επιφορτισμένοι να προστατεύσουν τις ζωές τους χαλάνε τα χρήματα των διαχειριστές των φορολογουμένων πολιτών πετάνε τα λεφτά σε καρναβάλια χωρίς … καρναβάλια.

 

Καρναβάλια ε καρναβάλια.

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

 

Παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Π.Ε. Ξάνθης πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021 ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης στο πλαίσιο της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης της Ομοσπονδίας για τα ζητήματα της Ειδικής Αγωγής. Βασικά αιτήματα της κινητοποίησης ήταν:

  • Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα τους εργαζόμενους στα Ειδικά σχολεία!

 

  • Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις και να λαμβάνεται μέριμνα για τη φροντίδα των πασχόντων.

 

  • Να υπάρξει μέριμνα για την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού στην κατεύθυνση της μείωσης του αριθμού των μαθητών ανά ομάδα και της τήρησης όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

 

  • Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη μεταφορά των μαθητών.

 

  • Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.

 

  • Για όσους μαθητές αναστέλλεται η εκπαιδευτική διαδικασία είτε λόγω αναστολής λειτουργίας του σχολείου, είτε λόγω σοβαρών προβλημάτων, με ευθύνη του Υπουργείου να συνεχίζονται οι αναγκαίες δωρεάν επιστημονικές παρεμβάσεις!

 

Επίσης αναδείχτηκε το ιδιαίτερα οξυμμένο στεγαστικό πρόβλημα του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου: 26 μαθητές και 20 εκπαιδευτικοί ΕΕΠ –ΕΒΠ, συνωστίζονται σε 100 τ.μ. και  το αίτημα για αξιοπρεπή στέγαση του ειδικού σχολείου μετακυλίεται μεταξύ των αρμοδίων, χωρίς να επιλύεται.

Θέλουμε και αγωνιζόμαστε τα σχολεία μας να παραμείνουν ανοιχτά για μαθητές και προσωπικό.