Ποιος είναι η αιτία που δεν υλοποιείται η Σιδηροδρομική Εγνατία;

ΤΙ ΚΡΑΤΑ ΤΟΝ Χ. ΜΕΤΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ; Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ; ΜΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΗΝ ΜΗΔΕΝΙΣΑΝ

Όσο για την Σιδηροδρομική Εγνατία που υπουργεία και Περιφέρεια Μακεδονίας είπαν το ναι και καθυστερεί να γνωμοδοτήσει ο Μέτιος, το πράγμα φωνάζει από μόνο του, παρόλη την καταγγελία του Τοψίδη.

Τελικά κάποια στιγμή ο Χ. Μέτιος θα πρέπει να αποφασίσει να δουλέψει. Αν δεν μπορεί, να πάει στο σπίτι του.

Το θέμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, η οποία θα κινείται παράλληλα με την Εγνατία οδό, είναι μία αναγκαιότητα και θα θυμηθώ τα λόγια του Κατσιμίγα, ο οποίος είπε ότι στο νομό Ροδόπης στήνονται τεράστια αιολικά πάρκα γιατί οι εταιρείες που τα στήνουν έχουν πρόσβαση στην περιοχή που δημιουργεί τις κατάλληλη λες καιρικές συνθήκες για αυτήν την επένδυση και άρα για να έρθει η ανάπτυξη, άσχετα αν άλλοι την βλέπουν κόκκινη, ροζ ή μπλε, συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να δημιουργηθούν υποδομές.

Πώς στην ευχή θα δημιουργηθούν αυτές οι αναπτυξιακές υποδομές όταν η περιφέρεια σφυρίζει αδιάφορα; Πώς θα έρθει η ανάπτυξη;

Πώς όμως να έρθει αυτή η ανάπτυξη όταν για τα μεγαλόπνοα σχέδια όπως αυτό της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, δεν υπάρχει η σχετική εισήγηση από την Περιφέρεια της ΑΜΘ;

Σαφώς και τα ερωτήματα που θέτει ο Τοψίδης είναι καίρια αλλά δείχνουν και την αναποφασιστικότητα του Χ. Μέτιου και το χειρότερο, απαντούν αντί για τον Χ. Μέτιο, όπως τους αποκαλεί ο Τοψίδης οι μισθοφόροι του.

Έχουμε ξαναγράψει ότι ομελέτα χωρίς να σπάσουν αυγά δεν γίνεται.

Προφανώς ο Χ. Μέτιος δεν θέλει να ταράξει την γαλήνη που επικρατεί στον νομό Δράμας και δεν θέλει να αλλάξει τον ρούν της σιδηροδρομικής κίνησης όμως δυστυχώς, ο κ. Μέτιος, λησμονεί ότι τα τελευταία χρόνια δεν υφίσταται σιδηροδρομική σύνδεση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με την Θεσσαλονίκη λόγω ολιγωρίας, λόγω πιθανής πίεσης του ιδιοκτήτη του ΟΣΕ; Ή μήπως όλα αυτά τα χρόνια που η Περιφέρεια «τιμωρείται» από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αιτία είναι ο Χ. Μέτιος ο οποίος προφανώς δεν θέλει να έρθει σε ρήξη με το κατεστημένο του ΟΣΕ ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ένα οικονομικό μόρφωμα που πραγματοποιήθηκε για να ταλαιπορούνται οι ακρίτες;

Μήπως τελικά αιτία του κακού είναι ο ίδιος ο Περιφερειάρχης ο οποίος είναι άτολμος, άβουλος και δεν έχει επαφή με τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών;

Γιατί λοιπόν δεν εισηγείται θετικά για την Σιδηροδρομική σύνδεση παράλληλα με την Εγνατία οδό;