Την έντονη αγωνία του εξέφρασε γονιός που στέλνει τα παιδιά του σε σχολείο της Ξάνθης ο οποίος κάτω από την πίεση της τηλεοπτικής πλύσης εγκεφάλου που υφίσταται όλος ο πληθυσμός  εξ αιτίας της πανδημίας, μας κάλεσε στο τηλέφωνο και μας είπε πώς τα παιδιά στο συγκεκριμένο σχολείο είναι παστωμένα σαν σαρδέλες και κινδυνεύουν την κάθε στιγμή να ασθενήσουν και μεταφέρουν τον κορωνοιό στο σπίτι.

Σαφώς και δεν είναι ο μοναδικός γονέας που ανησυχεί.

Χαρακτηριστική είναι η δημόσια ανάρτηση επιφανούς και επιστήμονος  συμπολίτισσας μας μητέρας δύο παιδιών η οποία γράφει χαρακτηριστικά για το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στα σχολεία της Ξάνθης.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΑΣ ΜΑΣ: “Προβληματίζομαι πραγματικά με το άνοιγμα των σχολείων….. δε φτάνει που ανοίγουν ρισκάροντας την υγεία των παιδιών και των οικογενειών τους……
Έχουμε και τα διαγωνίσματα και τα τεστ…. που έρχονται το ένα μετά το άλλο σαν εκδίκηση στα παιδιά που τόσο καιρό ήταν κλεισμένα …….αντί οι εκπαιδευτικοί να στηρίξουν τα παιδιά ψυχολογικά, αντί το σχολείο να βρει τρόπους να στηρίξει παιδιά και οικογένειες στο συναισθηματικό κομμάτι και να τους μάθει πως να αντιμετωπίζουν συλλογικά με ψυχραιμία όλο αυτό που ζούμε…… έχουμε βροχή διαγωνισμάτων …..με σκοπό την αξιολόγηση …..
Αλήθεια πότε θα σταματήσουμε θα ενδιαφερόμαστε για τους βαθμούς …..και θα γίνουμε πιο ουσιαστικοί…..μάλλον ποτέ, όταν ακόμη και αυτά τα γεγονότα δεν κατάφεραν να μας αγγίξουν.
Ακολουθούν δεκάδες σχόλια κάτω από την ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Ξανθιώτισσας επιστήμονος και μητέρας.
ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΝΟΜΙΛΙΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: Δυστυχώς  …. (αναφέρεται το όνομα της Ξανθιώτισσας μητέρας) ως εκπαιδευτικοί δεν έχουμε άλλη επιλογή. Όταν η εγκύκλιος που βγήκε 15 μέρες πριν από τα Χριστούγεννα ορίζει ότι πρέπει να τηρηθούν “απαρέγκλιτα όλες οι διατάξεις” , δεν μπορούμε να αδιαφορήσουμε. Και από την άλλη εκτός από τα παιδιά που δούλεψαν με το παραπάνω εν μέσω πανδημίας, υπάρχουν κι εκείνα που επαναπαύτηκαν, που κρύφτηκαν πίσω από ένα κλειστό μικρόφωνο, που επικαλέστηκαν τεχνικά προβλήματα που δεν είχαν και για τα οποία δεν έχουμε καμία απολύτως ιδέα για το γνωστικό τους επίπεδο. Τότε έρχεται το διαγώνισμα ως η μόνη λύση!
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ: Εγώ λέω να βάλουν διαγωνίσματα και στα νήπια και τα προνήπια γιατί και αυτά έκαναν τηλεκπαίδευση και πως θα καταλάβουν το γνωστικό τους επίπεδο. Άλλωστε το ανθρωποφαγικόν της αξιολογήσεως αφορά και τους νηπιαγωγούς ή μήπως γι’ αυτούς ” πίσω έχει η αχλάδα την ουρά” και προς το παρόν τη γλύτωσαν τα νήπια.
ΤΡΙΤΟ ΣΧΟΛΙΟ: Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι στην Ελλάδα του 2021 υπάρχουν ακόμη τα διαγωνίσματα και τα τεστ για να καταλάβει ο εκπαιδευτικός το γνωστικό επίπεδο του μαθητή. υπαρχουν και άλλοι τρόποι μέσα από τους οποίους τα παιδιά μαθαίνουν ευχάριστα και συγκρατούν τη γνώση.
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ Δείγμα του πώς  βιώνουν οι γονείς τα θέματα ασφάλειας της υγείας των παιδιών και φυσικά την εκπαίδευσή τους.
Τελικό συμπέρασμα;
Η κυβέρνηση στην διαχείριση της δημόσιας υγείας και παιδείας παίρνει μηδέν.
Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ