Για γερά νεύρα και όχι για το σύνολο των μαθητών

η «τηλεκπαίδευση» στα παιδιά του δημοτικού  και  νηπιαγωγείου.

 

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων των Μαθητών της ΑΜΘ οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης βιώνουν έναν γολγοθά με την τηλεκαπίδευση όπου το σύστημα πέφτει και ανάστατοι οι γονείς προσπαθούν για να κάνουν μάθημα τα παιδιά τους.

Σύμφωνα πάντοτε με την Ομοσονδία η κυβέρνηση το μεσοδιάστημα από τον πρώτο στον δεύτερο κορωνοιό δεν προετοίμασε το έδαφος για την τηλεκπαίδευση και ότι το Υπουργείο Παιδείας δοκιμάζει την υπομονή των γονιών, των μαθητών και των εκπαιδευτικών και αποδίδει σε fake news την θέση του υπουργείου παιδείας ότι όλα βαίνουν καλώς.

Η ομοσπονδία ζητά

 

  • Τεχνολογικό εξοπλισμό με ευθύνη  του κράτους  χωρίς  όρους  για  όλους τους  μαθητές.
  • Καμιά καταγραφή απουσίας σε μαθητές που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.
  • Να ενισχυθεί ΤΩΡΑ το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι τεχνολογικές υποδομές που απαιτούνται.
  • Να μην αφαιρεθεί ούτε μια μέρα κανονικής άδειας από τους εργαζόμενους γονείς.

 

Για  τα  Ειδικά  Σχολεία  που παραμένουν ανοιχτά (αν και ήδη αρκετά, όπως το 2ο ειδικό ΔΣ Ξάνθης, το 1ο ειδικό ΔΣ Καβάλας και τα ειδικά νηπιαγωγεία Ξάνθης και Κομοτηνής είναι σε αναστολή λόγω κρουσμάτων) απαιτούμε  να  παρθούν όλα τα μέτρα ώστε να υπάρχει συνεχής και στενή ιατρική παρακολούθηση των μαθητών και των εργαζομένων των Ειδικών Σχολείων με συχνά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ, με οδηγίες και καθοδήγηση για καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν. Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στα Ειδικά Σχολεία με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες υποδομές για τον σκοπό αυτό. Να στηριχτούν άμεσα τα παιδιά και οι οικογένειές τους που αδυνατούν να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο λόγω υποκείμενων νοσημάτων για να καταλήξει.

 

Ατομική μας ευθύνη είναι να δράσουμε για να αναλάβει η Κυβέρνηση τις δικές της ευθύνες.