ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ ΓΙΑ ΑΡΝΗΣΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

 

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας γιατί, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες της Ομοσπονδίας μας για άμεση συνάντηση για τα σοβαρά τρέχοντα εκπαιδευτικά θέματα καθώς και για  το σημαντικό ζήτημα της δυνατότητας και των όρων διεξαγωγής των εκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΥΣ) σε συνθήκες πανδημίας, όχι μόνο την αρνήθηκε, αλλά προχώρησε αιφνιδιαστικά και χωρίς κανένα διάλογο στην κατάθεση τροπολογίας στη Βουλή, σχετικά με τις διαδικασίες και τις εκλογές για τα Υ.Σ. (ΚΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΔΕ). Η συστηματική απαξίωση των συνδικαλιστικών φορέων και η προκλητική έλλειψη κάθε διαλόγου και δημοκρατικής διαδικασίας, ακόμα και για ζητήματα που τους αφορούν άμεσα, όπως είναι αυτό της επιλογής αιρετών εκπροσώπων στα Υ.Σ., αποκαλύπτει για μία ακόμη φορά τις αντιδημοκρατικές διαθέσεις του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης ενάντια στα συνδικάτα και το δημόσιο σχολείο.
Όσον αφορά στην τροπολογία του ΥΠΑΙΘ, αποδεικνύεται και πάλι ότι η κυβέρνηση εργαλειοποιεί την πανδημία για να περάσει τα πιο αντιλαϊκά και αντεργατικά σχέδιά της. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ :
Απορρίπτει κάθετα την ηλεκτρονική ψηφοφορία,  με την οποία επιχειρείται μια επικίνδυνη τομή στον πυρήνα των συνδικαλιστικών διαδικασιών και του δικαιώματος του “συνέρχεσθαι” και  θα δράσει ενάντια στην εφαρμογή της. Η ηλεκτρονική ψηφοφορία:
δεν εγγυάται το αδιάβλητο της διαδικασίας, τη μυστικότητα της ψηφοφορίας και την προστασία των προσωπικών δεδομένων,
δεν διασφαλίζει τη βασική αρχή της ψηφοφορίας κατά μόνας,
ψηφιοποιεί τις δημοκρατικές διαδικασίες,
οδηγεί στην απομείωση της ζωντανής διαδικασίας (διάλογος, ζύμωση, ανταλλαγή απόψεων) και την απομαζικοποίηση των γενικών συνελεύσεων και του συνδικαλιστικού κινήματος -καταργώντας την αυτοπρόσωπη παρουσία των εκλογέων
 Έχει μεγάλες δυσκολίες στην εφαρμογή της στις περιπτώσεις τόσο μεγάλου αριθμού εκλογέων.
Αποτελεί  πιλότο εφαρμογής της  στις εκλογές των συνδικαλιστικών ενώσεων,  που θα οδηγήσει στον έλεγχο και τη χειραγώγηση του σ/κ, στο φακέλωμα όσων συνδικαλίζονται.

Είναι ενδεικτικό ότι χώρες πολύ πιο εξελιγμένες τεχνολογικά δεν έχουν εφαρμόσει την ηλεκτρονική ψηφοφορία, γιατί, πάρα τις πολυετείς έρευνες, δεν έχουν ξεπεραστεί τα παραπάνω προβλήματα.

Απαιτεί, για τη διασφάλιση μαζικής συμμετοχής στις εκλογικές διαδικασίες των ΥΣ, να διεξάγονται οι εκλογές για τα ΥΣ εργάσιμη ημέρα, με ή χωρίς άδεια. Άλλωστε, η ΟΛΜΕ ουδέποτε ζήτησε άδεια για τη μέρα διεξαγωγής εκλογών για τα ΥΣ, η άδεια δινόταν με πρωτοβουλία του ΥΠΑΙΘ, το οποίο έχει και την ευθύνη για τις συγκεκριμένες εκλογές.

Με δεδομένο ότι η ΟΛΜΕ θεωρεί απαραίτητη, για ουσιαστικές συνδικαλιστικές διαδικασίες, την αυτοπρόσωπη παρουσία των εκλογέων στα εκλογικά τμήματα και επειδή εν μέσω πανδημίας, και λόγω της πολιτικής της κυβέρνησης που δεν διασφαλίζει τους όρους για την ασφαλή διεξαγωγή τους, αυτό είναι ανέφικτο, ζητάμε αναβολή των εκλογών για τα ΥΣ και παράταση των θητειών των εν ενεργεία αιρετών, έως ότου υπάρξουν οι υγειονομικές συνθήκες που θα καταστήσουν τη διενέργεια των εκλογών ασφαλή.

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας Τρίτη 29 Σεπτέμβρη

Posted: 27 Sep 2020 11:12 AM PDT

Η ΕΛΜΕ Ξάνθης και ο Διδασκαλικός Σύλλογος οργανώνουμε συλλαλητήριο την Τρίτη 29 Σεπτέμβρη, στις 6:30 μ.μ., στην κεντρική πλατεία Ξάνθης για να διαμαρτυρηθούμε τόσο για τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος της δημόσιας εκπαίδευσης όσο και για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία, με την αδιαφορία των αναγκαίων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
– Μαζικούς – μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
– Μείωση αριθμού μαθητριών/ών ανά τμήμα με ανώτατο όριο τους 15 μαθητές.
– Αυξημένες προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των κενών.
– Μείωση – αναδιάταξη της ύλης.
– Ίσα δικαιώματα μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Πλήρη 9μηνη άδεια ανατροφής σε νεοδιόριστους και αναπληρωτές. Άμεση ανάκληση της σχετικής εγκυκλίου που πλήττει αυτό το δικαίωμα.
– Κατάργηση κάθε νομοθετικής διάταξης (τροπολογία, Π.Ν.Π., κλπ) που επιτρέπει κάμερες στα σχολεία και on – line μετάδοση των μαθημάτων.
– Κατάργηση της διάταξης για τις 3μηνες και 6μηνες συμβάσεις αναπληρωτών και του θεσμού των ΑΜΩ.
– Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο των σχολείων, αλλά και τη διαχείριση των κρουσμάτων.
– Αυξημένη χρηματοδότηση για κάλυψη όλων των αναγκαίων μέσων προστασίας και καθαριότητας από το κράτος (δωρεάν μέσα ατομικής προστασίας πχ μάσκες, αντισηπτικά κλπ). Εξασφάλιση κονδυλίων στις Σχολικές Επιτροπές για την επαρκή προμήθεια του απαραίτητου υγειονομικού υλικού
– Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων μέτρων για την ασφαλή μετάβαση προς και από το σχολείο των μετακινούμενων μαθητριών/ών.
– Διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλες/ους τις/τους συναδέλφισσες/ους αλλά και στις μαθήτριες και τους μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί, και περιορισμός της διάδοσης του ιού.
– Ουσιαστική προστασία των συναδέλφισσώ/ων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
– Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες λόγω covid-19.

Συμμετέχουμε μαζικά για να συνεχίσουμε και να δυναμώσουμε αυτόν τον αγώνα απέναντι στις πολιτικές της κυβέρνησης που πλήττουν τους εκπαιδευτικούς, τη δημόσια εκπαίδευση και την κοινωνία ολόκληρη.

Για το ενορχηστρωμένο σχέδιο τρομοκράτησης του μαθητικού κινήματος

Posted: 27 Sep 2020 11:09 AM PDT

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει το ενορχηστρωμένο σχέδιο τρομοκράτησης του μαθητικού κινήματος από την κυβέρνηση.
Τις τελευταίες μέρες παρατηρείται από άκρη σε άκρη της χώρας προσπάθεια τρομοκράτησης των μαθητριών και των μαθητών που κινητοποιούνται διεκδικώντας ασφαλείς όρους λειτουργίας του σχολείου, μείωση του αριθμού μαθητριών/ών σε κάθε τάξη, πρόσληψη εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού, τεστ ανίχνευσης του κορωνοϊού σε παιδιά και εκπαιδευτικούς.
Εισαγγελείς, δυνάμεις της αστυνομίας, ορισμένοι δήμαρχοι απειλούν τις/τους αγωνιζόμενες/ους μαθήτριες/ές, ρίχνουν την ευθύνη σε συναδέλφισσες/ους εκπαιδευτικούς και διευθυντριες/ές σχολείων, προκειμένου να συμμετάσχουν και οι ίδιες/οι στην καταστολή των κινητοποιήσεων. Αυτό το σχέδιο συνδυάζεται και με την αήθη κατασυκοφάντηση τόσο από την κυβέρνηση όσο και από ορισμένα ΜΜΕ που προσπαθούν να ταυτίσουν τις/τους αγωνιζόμενες/ους μαθήτριες/ές με αντιδραστικές – σκοταδιστικές αντιλήψεις περί θεωριών συνωμοσίας και τους λεγόμενους «αρνητές της μάσκας».
Η συζήτηση περί υποκίνησης των μαθητών είναι αναχρονιστική, παραπέμπει σε άλλες εποχές, προσβάλλει τους ίδιους τους μαθητές. Ως μάχιμες/οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε ότι οι μαθητριες/ές μας δεν είναι υποκινούμενες/οι, έχουν την απαραίτητη νοημοσύνη και κοινωνική πείρα έτσι ώστε να διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμά τους για ασφαλή πρόσβαση στο σχολείο. Εξάλλου, το μαθητικό κίνημα έχει αυτοτέλεια, έχει δικαίωμα το ίδιο να επιλέγει τις μορφές πάλης που θα ακολουθήσει.
Τα αιτήματα των μαθητριών/ών είναι κοινά και τα διεκδικεί σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος μέσα από αλλεπάλληλες κινητοποιήσεις, από την επαναλειτουργία των σχολείων μέχρι τώρα και για αυτό ακριβώς το λόγο η ΟΛΜΕ με απόφασή της στήριξε το μαθητικό συλλαλητήριο την Πέμπτη 24/9.
Η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της, να ικανοποιήσει τα αιτήματα εκπαιδευτικών – γονέων – μαθητών και να σταματήσει τώρα αυτή την αήθη επίθεση.
Ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν τρομοκρατείται,
αγωνίζεται, διεκδικεί, κερδίζει!

Σχετικά με την Υ.Α. για «παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021 και τη ζωντανή μετάδοση μαθημάτων»

Posted: 27 Sep 2020 11:09 AM PDT

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αναγνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα των συνθηκών στην εκπαιδευτική διαδικασία, λόγω της πανδημίας, και την αναγκαιότητα παροχής Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕξΑΕ), μόνο στις συγκεκριμένες συνθήκες και για όσους μαθητές-τριές μας δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τη διδασκαλία δια ζώσης, ήδη από τον περασμένο Μάρτιο με ανακοίνωσή του στις 17/3/2020 αλλά και με συνεχείς παρεμβάσεις στη Βουλή, στα ΜΜΕ και με κινητοποιήσεις, διατύπωσε με σαφήνεια τη στάση του.
Αποδέχτηκε την αναγκαιότητα της παροχής Εξ ΑΕ στις συγκεκριμένες συνθήκες και δήλωσε κατηγορηματικά ότι, παρόλα τα πρακτικά προβλήματα, οι εκπαιδευτικοί θα στηρίξουν με όλες τους τις δυνάμεις τους μαθητές και τις μαθήτριες. Ταυτόχρονα, απαίτησε την σοβαρή οργάνωση του όλου εγχειρήματος και την επίλυση των προβλημάτων που υπήρχαν από το ΥΠΑΙΘ, κάνοντας πολύ συγκεκριμένες προτάσεις.
Το ΥΠΑΙΘ όχι μόνο δεν προχώρησε στην ουσιαστική οργάνωση της ΕξΑΕ αλλά προχώρησε, χωρίς κανένα διάλογο, στην απαράδεκτη ρύθμιση για ζωντανή μετάδοση του μαθήματος. Η ΟΛΜ,Ε διαχωρίζοντας τις διαδικασίες σύγχρονης και ασύγχρονης ΕξΑΕ από τη χρήση κάμερας μέσα στη σχολική τάξη, προειδοποίησε εγκαίρως και για τις παιδαγωγικές συνέπειες και για τους κινδύνους σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ζήτησε την απόσυρση της συγκεκριμένης τροπολογίας του Υπουργείου και κάλεσε τους συναδέλφους να μην την εφαρμόσουν.
Οι εκπαιδευτικοί συμφωνώντας με τις θέσεις της ΟΛΜΕ, στήριξαν με αυταπάρνηση και με αποκλειστικά δικά τους μέσα την ΕξΑΕ αλλά ακύρωσαν στην πράξη την παιδαγωγικά επικίνδυνη ρύθμιση για τις κάμερες στην τάξη.
Το ΥΠΑΙΘ, παρά την συνολική απόρριψη της ζωντανής μετάδοσης του μαθήματος από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, παρά την επιβεβαίωση από την ΑΠΔΠΧ για την πλήρη αποτυχία του να προστατέψει τα προσωπικά δεδομένα  των εμπλεκομένων και παρά το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα δεν έχει εξοπλίσει  σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές με τα απαραίτητα τεχνολογικά  μέσα για την ΕΞΑΕ, επανέρχεται με νέα ΥΑ (120126/ΓΔ4 [ΦΕΚ Β3882/12-9-2020])  και επιμένει στη χρήση κάμερας μέσα σε τάξη όπου γίνεται διδασκαλία δια ζώσης σε μαθητές-τριες και στη μετάδοσή της σε μαθητές που βρίσκονται για λόγους πανδημίας στα σπίτια τους.
Ωστόσο, το ίδιο το ΥΠΑΘ, με τις γνωστές του παλινωδίες, από τη μία αναφέρει στην ΥΑ υποχρεωτικότητα εφαρμογής της κάμερας στην τάξη κι από την άλλη λέει: «..Σε περιπτώσεις της ανωτέρω 1.β.ϊ. παραγράφου, στις οποίες καθίσταται δυσχερής η εφαρμογή της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, παρέχεται υπό προϋποθέσεις η εναλλακτική δυνατότητα σχηματισμού τμημάτων, στα οποία τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και οι μαθητές συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία («διαδικτυακά τμήματα»).
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ επαναλαμβάνει:
Α. Η διαδικασία της ζωντανής μετάδοσης του μαθήματος με κάμερα διαλύει το παιδαγωγικό κλίμα της μαθησιακής διαδικασίας, αποκλείει όλες τις σύγχρονες μορφές συνεργατικής-διαλογικής διδασκαλίας, μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη της συναισθηματικής καλλιέργειας και της προσωπικότητας  των μαθητών, δυσχεραίνει τη διδακτική προσήλωση του εκπαιδευτικού στο έργο του και αποκλείει την δυνατότητα άμεσης παιδαγωγικής παρέμβασης του στα ιδιαίτερα ζητήματα που προκύπτουν κατά τη μαθησιακή διαδικασία.
Β. Η ΑΠΔΠΧ με επίσημη γνωμοδότησή της επιβεβαίωσε όλους τους κινδύνους που είχαμε εγκαίρως επισημάνει για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και απαίτησε τη συμμόρφωση του ΥΠΑΙΘ στις συστάσεις της εντός 3 μηνών. Ωστόσο, το ΥΠΑΙΘ κανένα μέτρο δεν έλαβε.
Γ. Ακόμα κι αν δεν υπήρχαν οι παραπάνω παιδαγωγικοί και νομικοί κίνδυνοι, που για την ΟΛΜΕ είναι πρωτίστης σημασίας και άρα αδιαπραγμάτευτοι, είναι παραπάνω από δεδομένο ότι κανένα δημόσιο σχολείο δεν διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό (υπολογιστές, κάμερες, μικρόφωνα, σύνδεση στο διαδίκτυο σε κάθε σχολική αίθουσα και εργαστήριο), παρά τις ψευδείς εξαγγελίες της κ. Κεραμέως, για να εφαρμόσει κάτι τέτοιο. Το ίδιο το ΥΠΑΙΘ γνωρίζει πολύ καλά ότι σε όλα τα σχολεία είναι «δυσχερής η εφαρμογή» της απόφασής του και γι αυτό δίνει την εναλλακτική των διαδικτυακών τμημάτων.
Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς να ακυρώσουν και πάλι στην πράξη την τροπολογία για κάμερες στην τάξη.
Καλούμε τους συλλόγους να πάρουν αποφάσεις μη εφαρμογής της τροπολογίας με βάση τα παραπάνω επιχειρήματα (Α,Β,Γ).
Υπενθυμίζουμε ότι η ΑΔΕΔΥ είχε προκηρύξει απεργία αποχή από την εφαρμογή της προηγούμενης ΥΑ για τις κάμερες και ενημερώνουμε ότι η ΟΛΜΕ έχει ζητήσει από την ΑΔΕΔΥ επικαιροποίηση της απόφασης για απεργία αποχή και από τη νέα ΥΑ.

Νέα εμπόδια στη χορήγηση της άδειας ευπαθών ομάδων

Posted: 27 Sep 2020 11:10 AM PDT

 Σε μια περίοδο με μεγάλη αύξηση κρουσμάτων, με τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για το σύστημα υγείας, με ολοένα αυξανόμενο αριθμό τμημάτων ή σχολείων που κλείνουν λόγω κρουσμάτων, η Κυβέρνηση όχι μόνο δεν παίρνει μέτρα για να προστατεύσει την υγεία του λαού και των εργαζομένων, αλλά, αντίθετα, βάζει κι άλλα εμπόδια στη χορήγηση της άδειας ευπαθών ομάδων. Προσπαθεί να επιβάλλει στους εργαζόμενους που δικαιούνται την άδεια, να επιστρέψουν στην εργασία τους, ρισκάροντας τη ζωή τους, αντί να προσλάβει επιπλέον προσωπικό, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες που γεννιούνται.

Αφού είχε ήδη δημοσιευθεί και εφαρμοστεί η εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας της 8/9/2020 (ΑΔΑ:6ΥΗΚ46ΜΤΛΗ-Π64) που όριζε τις κατηγορίες ευπαθών ομάδων εκπαιδευτικών που δικαιούνται ειδική άδεια, με νέα εγκύκλιο του ΥΠ. Εσωτερικών της 20/9/2020 (ΑΔΑ:ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ) αλλάζουν τα δεδομένα, και για τους εκπαιδευτικούς. Όπως δε διαβεβαίωσε το Υπ. Παιδείας την ΟΛΜΕ, θα εκδοθεί ανάλογη εγκύκλιος και από το ίδιο άμεσα.

Με τη νέα εγκύκλιο επανακαθορίζονται οι ομάδες αυξημένου κινδύνου και αλλάζουν οι προϋποθέσεις χορήγησης της ειδικής άδειας απουσίας στις ομάδες αυτές, σε μια προσπάθεια που έχει ως σκοπό τον περιορισμό των εργαζομένων που θα δικαιούνται την άδεια αυτή. Έτσι:Πολλοί συνάδελφοί μας, που μέχρι σήμερα υπάγονταν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου και δικαιούνταν ειδική άδεια απουσίας, θα αναγκαστούν να επιστρέψουν στο χώρο εργασίας τους, καθώς οι Διευθύνσεις καλούνται να επανεξετάσουν αν οι εργαζόμενοι αυτοί εξακολουθούν να δικαιούνται την άδεια.

Ένα τμήμα των εκπαιδευτικών με σοβαρά προβλήματα υγείας δεν υπάγεται πλέον στο καθεστώς της ειδικής άδειας.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εργαζόμενοι πρέπει να υπάγονται σε δύο τουλάχιστον περιπτώσεις, ώστε να πάρουν την άδεια. Για παράδειγμα, ενώ μέχρι τώρα όλοι οι εργαζόμενοι άνω των 65 ετών υπάγονταν στις ευπαθείς ομάδες, τώρα πια δεν ανήκουν σε αυτές! Θα πρέπει ταυτόχρονα να έχουν κι άλλο νόσημα, π.χ. άσθμα, ΧΑΠ, Πάρκινσον κλπ.
Καθίσταται πιο γραφειοκρατική και δυσλειτουργική η χορήγηση των αδειών αυτών: απαιτείται αιτιολογημένη γνωμάτευση από τον θεράποντα Ιατρό σχετικής ειδικότητας ή από Ιατρό σχετικής ειδικότητας Υγειονομικής Δομής (δημόσιας ή ιδιωτικής), η οποία εκδίδεται κατόπιν σχετικού παραπεμπτικού εγγράφου της οικείας Διεύθυνσης Διοικητικού/ Προσωπικού, στο οποίο θα πρέπει να αναγράφονται τα καθήκοντα που ασκεί ο εργαζόμενος, οι συνθήκες εργασίας που «έχουν διασφαλιστεί για την προστασία της υγείας του», όπως η έκταση του χώρου εργασίας και ο αριθμός εργαζομένων. Ο θεράπων ιατρός θα πρέπει να λάβει υπόψη τα παραπάνω στοιχεία του παραπεμπτικού, πριν χορηγήσει την άδεια.
Για τους συναδέλφους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες αλλά «λόγω της φύσης των καθηκόντων τους δεν μπορούν να εργαστούν εξ αποστάσεως», θα τους χρεώνεται 1 ημέρα κανονικής ή άλλης άδειας (εκτός αναρρωτικής) στις 4 μέρες απουσίας. Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί από τη Διοίκηση αρνητικά για διάφορες κατηγορίες συναδέλφων μας, όπως π.χ. για τους συναδέλφους της παράλληλης στήριξης ή του Ολοημέρου.
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός και ότι το ΥΠΑΙΘ θεωρεί εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες αναλώσιμους/ες. Όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται την τελευταία στιγμή και με παροιμιώδη προχειρότητα, αδιαφορώντας για τις τραγικές συνέπειες που έχουν στη λειτουργία του σχολείου, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και την υγεία όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας!
Απαιτούμε από την Κυβέρνηση:
Να πάρει πίσω την εγκύκλιο. Να μην ανακληθεί η άδεια κανενός εργαζόμενου.
Να παρθούν άμεσα μέτρα προστασίας της υγείας όλων των εργαζομένων.
Να προσληφθεί το απαραίτητο προσωπικό για κάθε υπηρεσία, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες.