Ντελή Χ. Τζιχάτ προτεραιότητα μας ο πελάτης

 

Ο υπεύθυνος του φανοποιείου στο 2ο χιλμ Ξάνθης Καβάλας κ. Ντελη χ. Τζιχατ που είναι και εξουσιοδοτημένο από την ιντερσαλόνικα, ο οποίος εδώ και αρκετα χρόνια έχει κατασταλάξει για τους στόχους της επιχείρησης του, αναφέρει ότι σημασία για αυτόν και τους συνεργάτες του έχει ο πελάτης.

Ποιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι προτεραιότητα έχει ο πελάτης και εξηγόντας λέει ότι όταν ο πελάτης φύγει ευχαριστημένος από το μαγαζί του, με όλα τα γραφειοκρατικά σημεία μεταξύ των ασφαλιστικών τελειωμένα, είναι βεβαιο ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα πεί και δύο κουβέντες καλές για την επιχείρηση του στην αγορά, πράγμα που συμαίνει κατά τον ίδιο τον κ. Τζιχάτ ότι όλο και κάποιος νέος πελάτης θα υποστηρίξει την επιχείρηση του, κάτι που σημαίνει

Ο κ. Τζιχάτ χαρακτιρίζεται από επαγγελματισμό, ευγένεια και δίνει σημασία μέχρι και το τελευταίο σημείο του υτοκινήτου να «έρθει» στην τελειότητα.

Μπορεί και εφοδιάζει με τα σωστά ανταλακτικά το όχημα και οι παρεμβάσεις του στα σημαντικά σημεία του αυτοκινήτου που πρέπει να προσεχθεί μετά από ένα τροχαίο, έχει την γνώση, την εμπειρία και τον κατάλληλο εξοπλισμό για να «ζυγιαστεί» το αυτοκίνητο όπως ήταν  πρίν γίνει το ατύχημα.

Θα πρέπει δε να σημειωθεί ότι ο κ. Τζιχάτ ασχολείτε με το εμπόριο των αυτοκινήτων. Έχει την δυνατότητα να προσφέρει αυτοκίνητα στους ενδοιαφερόμενους από την ντόπια και ευρωπαική αγορά σε πολύ σωστές τιμές.

Είναι τιμή του που η ασφαλιστική εταιρεία ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ τον συμπεριέλεβε σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Ξάνθη.

Αυτό όμως όπως τονίζει ο ίδιος δεν σημαίνει ότι η επιχείρηση του συνεργάζεται και με όλες τις άλλες ασφαλιστικές εταιρείες.