5 χρόνια η πολεοδομία στερεί μεροκάματα από την Ξάνθη – Θερμή παράκληση από τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ

 

ΧΕΙΜΑΡΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΞΑΝΘΗΣ ΘΕΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

 

Θέμης Γεωργιάδης: Θερμή παράκληση προς τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες να δώσουν την άδεια στο ΚΤΕΛ για κάτι όμορφο που θα δώσει ασφάλεια στους ταξιδιώτες, θα αναδείξει την πόλη και θα δώσει μεροκάματα.

 

Δυστυχώς για την πόλη της Ξάνθης, η πολεοδομία υπολειτουργεί με αποτέλεσμα επαγγελματίες και πολίτες να περνούν έναν Γολγοθά προκειμένου να πάρουν τις οικοδομικές τους άδειες.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Θέμη Γεωργιάδη, η εταιρεία έδωσε πάνω από 100.000 ευρώ για μελέτες στις κεντρικές εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ επί της Δημοκρίτου και στο εργοτάξιο που βρίσκεται στις παρυφές της πόλης και που θα δώσουν ανάσα στους ταξιδιώτες και ομορφιά στην πόλη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, σκοπός αυτής της χρηματοδότησης των μελετών είναι να κατασκευαστεί  ένα σκέπαστρο στις εγκαταστάσεις επί της οδού Δημοκρίτου προκειμένου να προφυλάσσεται το κοινό που ταξιδεύει και να κινούνται οι επιβάτες και οι μαθητές με ασφάλεια επάνω σε πεζοδρόμιο και όχι στον χώρο που κινούνται τα οχήματα καθώς επίσης την δημιουργία χώρου πάρκινγκ 40 θέσεων ΙΧΕ αυτοκινήτων για τους επισκέπτες μακριά από τους ταξιδιώτες και τα λεωφορεία. Ένας χώρος στο νότιο τμήμα του ακινήτου που θα είναι ξεχωριστός από τις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ με μπορντούρα πλάτους 1,5 μέτρου και με πράσινο. Επίσης θα τοποθετηθούν δένδρα και στον περίβολο του ΚΤΕΛ Ξάνθης προσδίδοντας ομορφιά και μειώνοντας την όποια ηχορύπανση.

  

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης Θέμης Γεωργιάδης αναφέρει ότι  είναι σημαντικό το μπροστινό μέρος του λεωφορείο όπου επιβιβάζονται και αποβιβάζονται οι επιβάτες,  να είναι κάτω από την προστασία του σκέπαστρου αλλά …

ΘΕΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Πήραμε την άδεια από το νεοτέρων μνημείων προκειμένου να κατασκευάσουμε το σκέπαστρο μήκους 8 μέτρων περίπου. Η εν λόγω άδεια που εκδόθηκε στην Κομοτηνή πρέπει να πάει και στην πολεοδομία, διότι θα πέσει άσφαλτος, θα γίνουν σκαψίματα στην λογική της νομιμότητας πάντοτε. Άδεια για τον υφιστάμενο σταθμό έχουμε από το 2009 και η πολεοδομία, αν έχουμε το θεό μας,  μου λέει να κάνω 40% πράσινο, δηλαδή το οικόπεδο είναι 2.700 μέτρα, το οίκημα είναι 250 τετραγωνικά μέτρα και το υπόλοιπο, δηλαδή το 40%, να γίνει πράσινο. Θα κλείσει όλος ο χώρος και δεν θα χωράνε τα λεωφορεία, εκτός πια αν θέλουν να τα βάζουμε μέσα στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ με γερανό.

Ακολούθως ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ μέσα από τις στήλη του περιοδικού Αγορά … Ζω Ξάνθη θερμοπαρακαλεί τους αρμόδιους των υπηρεσιών που εμπλέκονται,  να κάνουν απλά την δουλειά τους και να επισπεύσουν μία διαδικασία αδειοδότησης που κρατά σχεδόν πέντε χρόνια.

ΘΕΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Για αυτόν τον λόγο, θερμοπαρακαλώ, άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που  θα πάω στον κ. Κεφαλογιάννη, τον ΠΕΧΩΔΕ κ. Καραμανλή και στον Άδωνη Γεωργιάδη. Διότι στις παρυφές της Ξάνθης, ετοιμάζουμε μία άλλη εταιρείας όπου θα γίνει μία επέκταση – συνεργείο και θα δουλέψουν εκεί άτομα. Όπως αναπτύξαμε το τουριστικό μας γραφείο και από ένα άτομο αυτή την στιγμή δουλεύουν 15 άτομα, έτσι θέλουμε να αναπτύξουμε και τον σταθμό αυτοκινήτων που έχουμε υποβάλλει τις σχετικές μελέτες εδώ και πέντε χρόνια και … δυστυχώς ουδείς ενδιαφέρεται. Θα πάω να τους πω, πώς με αυτές τις συνθήκες, δηλαδή  υποστελεχωμένες πολεοδομίες και  υπηρεσίες, εκτός του ότι δεν κάνουν την δουλειά τους, δεν ανοίγουν τα μυαλά τους να δούνε παρά πέρα και  κολάν σε πράγματα που  είναι πέραν πάσης λογικής. Εμείς, δεν ζητήσαμε να κάνουμε καινούριο πρακτορείο ΚΤΕΛ, έχουμε άδεια. Εμείς απλά θέλουμε να ρίξουμε άσφαλτο πάνω στην ήδη υπάρχουσα άσφαλτο διότι έχει σπάσει και γεμίζει νερά και να κάνουμε ένα σκέπαστρο για να μην βρέχεται ο κόσμος. Δεν θέλουμε να κάνουμε ίδρυση πρακτορείου. Όταν θα κάνω ίδρυση νέου πρακτορείου, θα γνωρίζω με τον νέο νόμο ότι από τα 10 στρέμματα τα 4 θα γίνουν πράσινο, αλλά τώρα, έχουμε άδεια για το πρακτορείο του ΚΤΕΛ. Δεν φταίμε εμείς που θέλουμε να προστατεύσουμε το επιβατικό κοινό,  αν η πολεοδομία έχει διαλυθεί. Αν οι υπάλληλοι της πολεοδομίας της Ξάνθης δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να αναλάβουν ευθύνες, ας αποταθούν στα προϊστάμενα κλιμάκια. Δεν είναι δυνατόν να «φρενάρουν» την ανάπτυξη. Αποταθήκαμε στην Περιφέρεια και οι αρμόδιοι υπάλληλοι του ΠΕΧΩΔΕ χαρακτήρισαν την πρόταση της πολεοδομίας πέραν πάσης λογικής. Αν είναι δυνατόν το ΚΤΕΛ Ξάνθης, να θέλει να κάνει ένα σκέπαστρο για να προφυλάξει από τις καιρικές συνθήκες το επιβατικό κοινό και η πολεοδομία να ζητά να γίνει πρώτα το 40% του οικοπέδου πράσινο. Αν είναι δυνατόν. Σε αυτές τις συνθήκες εγώ πρέπει να κλείσω το πρακτορείο.

Στην συνέχεια ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θέμης Γεωργιάδης κάνει έκκληση στους υπαλλήλους της Πολεοδομίας Ξάνθης και στις αρμόδιες υπηρεσίες να επιληφθούν του όλου θέματος και να επισπεύσουν τις διαδικασίες ούτως ώστε να τελειώσει μία προσπάθεια προς όφελος των Ξανθιωτών που ταλανίζει την εταιρεία εδώ και πέντε χρόνια

 

ΘΕΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: θα γίνει ένα στολίδι, αυτό φαίνεται και στα σχέδια, να βοηθήσουν, όχι μόνο την εταιρεία αλλά τους Ξανθιώτες, άλλωστε εμείς σαν εταιρεία, δεν έχουμε να κερδίσουμε κάτι από όλο αυτό, απεναντίας, θα πληρώσουμε πάνω από 300.000 ευρώ για να γίνει το σκέπαστρο και η διαμόρφωση του χώρου. Αυτά για ποιόν θα τα κάνουμε; Για την πόλη μας, για την ασφάλεια των επιβατών, κυρίως όμως για τους μαθητές που κινούνται ανάμεσα σε λεωφορεία, ΙΧΕ αυτοκίνητα και κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες. Ας αναλάβει η πολεοδομία της Ξάνθης τις ευθύνες της απέναντι στους Ξανθιώτες.

Ακολούθως ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ κ. Θ. Γεωργιάδης αναφέρει ότι σε κανένα ΚΤΕΛ της Ελλάδος δεν υπάρχει κάλυψη με πράσινο στο 40%, αφήνοντας να εννοηθεί ότι πιθανών η πολεοδομία της Ξάνθης να παρερμήνευσε τον νόμο καθώς επίσης, αφήνει αιχμές προς την πολεοδομία, κάνοντας αναφορά σε συγκεκριμένη πολυεθνική εταιρεία σούπερ μάρκετ στην είσοδο της πόλης, η οποία δεν διαθέτει 40% κάλυψη με πράσινο, διερωτόμενος αν η πολεοδομία λειτουργεί με δύο μέτρα και δύο σταθμά.  

 

ΘΕΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Σε κανένα ΚΤΕΛ της Ελλάδος δεν έχει το 40% πράσινο και μιας και μιλάμε για την πόλη μας, το … (αναφέρεται η συγκεκριμένη πολυεθνική εταιρεία Γερμανικών Συμφερόντων,  στην είσοδο της πόλης),  έχει πράσινο; Γιατί του έδωσαν άδεια; Ποιος υπέγραψε αυτήν την άδεια; Έχει 40% πράσινο; Μην ανοίγουμε τα μάτια μας στο ΚΤΕΛ. Έχουμε κουραστεί και αγανακτήσει πλέον. Περιμένουμε πέντε χρόνια για να πάρουμε τις άδειες και εδώ και κάτω (Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων) επειδή, μας λένε, δεν υπάρχουν υπάλληλοι και μαθαίνουμε ότι πήρανε τηλέφωνο αρχιερείς, βουλευτές και υπουργοί, για να μην πάνε στην πολεοδομία και να μην υλοποιηθούν οι μετατάξεις. Την ζημιά της αγοράς, των επιχειρηματιών και των πολιτών ποιος θα την πληρώσει; Έλεος πια.  Μα αν δεν πάνε να δουλέψουν στην πολεοδομία ποιος θα πάει; Να την κλείσουν. Πήραμε τηλέφωνο τον προϊστάμενο της πολεοδομίας του δήμου Καβάλας και μας είπε ότι στην Καβάλα κατάργησαν τον έλεγχο. Φέρνουν τον φάκελο οι μηχανικοί και έχουν την ευθύνη οι ίδιοι. Όταν έρθει ο καιρός ελέγχου, βγάζουν δέκα φακέλους στην τύχη, πάνε στο έργο και αν κάτι δεν είναι σύμφωνο με την νομοθεσία, τότε το πρόστιμο είναι πολύ τσουχτερό. Ενώ στην δική μας πολεοδομία, ο ένας έχει πνευμονία, ο άλλος αναρρωτική, μα δεν υπάρχει κάποιος άλλος να τον/την αναπληρώσει. Δεν έχω τίποτε με τον/την  υπάλληλο που παίρνει αναρρωτική αλλά πώς θα γίνει; Θα περιμένω εγώ ή ο επαγγελματίας ή ο πολίτης πέντε μήνες να επιστρέψει ο/η  υπάλληλος για να γίνει η δουλειά; Δηλαδή θα κλείσει η πολεοδομία του δήμου που έχει την ευθύνη για ολόκληρο τον νομό; Έλεος.

 

Για το δεύτερο έργο τον σταθμό Αυτοκινήτων που βρίσκεται στις παρυφές της πόλης το οποίο θα γίνει πρατήριο καυσίμων δημοσίας χρήσης για τους πολίτες της Ξάνθης, όπου μπορούν να αλλάζουν τα λάστιχα, τα λάδια του κινητήρα να κάνουν τα σέρβις και στο κυλικείο που η κουζίνα του είναι πανέτοιμη να δεχθεί τον κόσμο, θα δημοπρατηθεί μόλις τελειώσουν οι αδειοδοτήσεις από την πολεοδομία και όση ώρα ο οδηγός του ΙΧ, πίνει τον καφέ του, το προσωπικό θα επισκευάζει ή θα συντηρεί το όχημά του.

ΘΕΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Περιμένουμε εδώ και τέσσερα χρόνια να μας δώσουν την άδεια για να ξεκινήσουμε. Ένα γραφειοκρατικό παραμύθι που κρατά πάνω από 4 χρόνια. Το δε πρατήριο μας, το έχουμε εξοπλίσει με «εισροών – εκροών» εδώ και 4 χρόνια. Είμαστε από τα μοναδικά πρατήρια στην Ελλάδα που πληρούμε τον νόμο στο 100% και  οι αντλίες μας είναι ελεγμένες από το τμήμα εμπορίου. Αυτή την στιγμή, λειτουργεί και εξυπηρετεί τα οχήματα της εταιρείας μας. Θέλουμε να κάνουμε επέκταση, να γίνουν τρεις κλειστές επιπλέον ράμπες για να εξυπηρετούνται τα ΙΧ  και θα πουλάμε καύσιμα σε ανταγωνιστικές τιμές στους Ξανθιώτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε εκείνον τον χώρο, μόλις λειτουργήσει,  ανοίγονται εφτά με οκτώ θέσεις εργασίας και θεωρούμε ότι είναι σημαντικό θέμα για την ανάπτυξη της Ξάνθης. Είναι μία έκταση πάνω από 17 στρέμματα. Δρομολογούμε την περίφραξη, βούρτσες όπου θα πλένονται τα λεωφορεία αυτόματα και θα είναι πολύ σύγχρονο σε όλες τις εκφάνσεις του. Το ΚΤΕΛ Ξάνθης, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Μάλιστα όταν ο νόμος άλλαξε και είπε ότι το τουριστικό μας γραφείο πρέπει να βγει εκτός εγκαταστάσεων του ΚΤΕΛ μεταφερθήκαμε στα γραφεία επί της Βόγδου και στην αρχή είχαμε μία κοπέλα μέσα και έναν οδηγό. Τώρα έχει τρία άτομα στο γραφείο, δέκα οδηγούς, συνοδούς, εργάζονται και τρώνε ψωμάκι δεκαπέντε οικογένειες Ξανθιωτών παρόλο που εμείς σαν μέτοχοι, δεν πήραμε ούτε μία δραχμή από τότε, αλλά όμως, προσφέρουμε δουλειά στον κόσμο της Ξάνθης,  γιατί λοιπόν να μας φρενάρει η πολεοδομία και οι συναρμόδιες υπηρεσίες;

 

Σαφέστατα τα ίδια ερωτήματα προβάλλει και ο Ξανθιώτικος  διερωτώμενος για το πλέγμα γραφειοκρατίας που ρίχνει δίχτυ στην ανάπτυξη του νομού, «φρενάροντας» την.  Για πια ανάπτυξη μιλάνε όταν δεν μπορούν να αξιοποιηθούν τα εργαλεία, να ξεκινήσουν δουλειές και να μεγαλώσουν; Μετά παραπονιόμαστε γιατί ο κόσμος φεύγει έξω για να βρει δουλειά. Έτσι δεν γίνεται ανάπτυξη.