Υπάρχει χαρτογράφηση των θέσεων στάθμευσης Αμέα εντός της πόλης;

Γράφει ο Αλέξανδρος Παυλικιάνος

 

Ένα καίριο ερώτημα του υποψηφίου δημοτικού συμβούλου με τον συνδυασμό του Πασχάλη Λύρατζη,  Αλέξανδρου Καρακασίδη που στοχεύει στην καρδιά της καθημερινότητας των δημοτών της Ξάνθης.

Ένα ερώτημα που ίσως σε κάποιους συνηθισμένους σε πολλά και «παχιά» λόγια, το απαξιώσουν και θεωρήσουν γραφικό.

Η θέση αυτή του Αλέξανδρου Καρακασίδη μου θύμισε μία αξιολογότατη δημοτική σύμβουλο της τότε αντιπολίτευσης επί δημάρχου Στυλιανίδη, μητέρα ανήλικων παιδιών – παρεμπιπτόντως αηδίασε και απομακρύνθηκε από τα κοινά – που κατέβηκε υποψήφια με το σύνθημα αφήστε τα πεζοδρόμια ανοιχτά για τις μητέρες με καροτσάκια.

Τότε παρεξηγήθηκε και ίσως λοιδορήθηκε.

Σήμερα, παρακολουθώντας τους λόγους των υποψηφίων δημάρχων, η πρώτη τους κουβέντα, είναι “καθαρά”  και ζωρίς παρκαρισμένα αυτοκίνητα, πεζοδρόμια για να κινούνται η μητέρες με τα καροτσάκια τους και τα ανήλικα παιδιά τους άνετα.

Αλήθεια πόσο μακριά είναι αυτό που λέει ο Αλέξανδρος Καρακασίδης από την πρώην δημοτική σύμβουλο που ζητούσε το αυτονόητο;

Δηλαδή να μπορούν οι μανάδες να κινούνται με τα καροτσάκια τους στα πεζοδρόμια;

Αυτό ακριβώς ζητάει με το ερώτημα του ο Αλέξανδρος Καρακασίδης. Δηλαδή πόσες θέσεις Αμέα υπάρχουν στην πόλη; Που είναι;

Εξυπηρετούνται οι συνδημότες μας με κινητικά προβλήματα;

Είναι κοντά στο Δημαρχείο;

Στην Νομαρχεία;

Στα δικαστήρια ή στην εφορία, προκειμένου να ενημερωθούν οι ανήμποροι άνθρωποι να παρκάρουν και να κάνουν την δουλειά τους;

Ποιος ελέγχει αν οι θέσεις στάθμευσης Αμέα δεν είναι κατειλημμένες από “γερούς” συνδημότες μας που είναι λίγο παραπάνω γαϊδούρια από τους υπόλοιπους που παρκάρουν στις θέσεις Αμέα;

Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα προκύπτουν από μία απλή ερώτηση – πρόταση του υποψηφίου δημοτικού συμβούλου Αλέξανδρου Καρακασίδη και δυστυχώς για τις άλλες παρατάξεις της Ξάνθης  αυτά τα θέματα συζητούνται στην παράταξη του Πασχάλη Λύρατζη.

Αλήθεια αυτό δεν είναι ένδειξη ότι η πολιτεία και εν προκειμένω ο Δήμος, νοιάζεται για όλους τους πολίτες το ίδιο;

Δεν είναι πολιτικός πολιτισμός να ξεκινήσει μία δημοτική παράταξη από αυτά ακριβώς τα πράγματα;

Να κινούνται οι μανάδες με τα καροτσάκια τους άνετα στα πεζοδρόμια, όταν υπάρχουν βέβαια, γιατί οι δημοτικές διοικήσεις τα τελευταία χρόνια δεν φρόντισαν σε πολλά σημεία της πόλης ούτε για αυτό. Δηλαδή την ύπαρξη πεζοδρομίων και φυσικά που βρίσκονται οι θέσεις των Αμέα μέσα στην πόλη και κοντά στους οργανισμούς κοινής ωφέλειας.

Εκτός από δείγμα πολιτικού πολιτισμού είναι και δείγμα ανθρωπιάς.

Ποιος συνδημότης μας δεν θα ήθελε έναν δήμαρχο πρώτα να είναι άνθρωπος και μετά διοικητής του τόπου;