Κυκλοφοριακή μελέτη ετοιμάζει ο δήμος Νέστου, που να αποδεικνύει τους λόγους απαγόρευσης – Β. Τσομπανόπουλος | «Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση…»

Με αποκλεισμούς του λιμανιού σκέφτονται να αντιδράσουν οι κάτοικοι της Κεραμωτής, οι οποίοι παρά τις έντονες οχλήσεις της διοίκησης του Δήμου Νέστου βλέπουν καθημερινά να περνούν τα βαρέα οχήματα μέσα από τον οικισμό τους, με συνέπεια την καταστροφή του οδικού δικτύου, αλλά και κατοικιών και γενικότερα την υποβάθμισή της ζωής τους.

Πριν λίγες ημέρες, ο δήμαρχος Νέστου, Βαγγέλης Τσομπανόπουλος, απέστειλε νέα επιστολή στον Υπουργό Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή, υπενθυμίζοντάς του όλα τα δίκαια αιτήματα, που είχε θίξει στην κατ’ ιδίαν συνάντησή τους τον περασμένο Μάρτιο στην Καβάλα και ειδικότερα της μετακίνησης των βαρέων οχημάτων (σ.σ. κυρίως των λατομικών εταιρειών) από και προς τη Θάσο, κάνοντας χρήση του εμπορικού λιμένα «Φίλιππος Β’».

«Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση…»

«Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Οι επαγγελματίες έχουν κάνει επενδύσεις σε καταστήματα και καταλύματα και έχουμε συνεχώς καταστροφές από τη διέλευση βαρέων οχημάτων. Πραγματικά, όμως το κυριότερο είναι ότι εγκυμονεί πάντα ο κίνδυνος ενός ατυχήματος», είπε αρχικά στις δηλώσεις του στο «Χ» ο κ. Τσομπανόπουλος και συμπλήρωσε: «Οι πολίτες είναι εξαγριωμένοι. Εμείς είμαστε έτοιμοι, ώστε να εκπονήσουμε μια μελέτη, που να αποδεικνύει τους λόγους που πρέπει να απαγορευτεί η διέλευση βαρέων οχημάτων μέσα από τον οικισμό της Κεραμωτής, ενώ έχει αποσταλεί και μια νέα επιστολή στον υπουργό κ. Κουρουμπλή, στον οποίο υπενθύμισα όσα συζητήσαμε κατά την παρουσία του προ τριμήνου στην Καβάλα, αλλά δεν έχει υλοποιηθεί τίποτε έως σήμερα».

Επαναπροκήρυξη διαγωνισμού για το έργο του βιολογικού

Σ’ ότι αφορά το δημοτικό διαμέρισμα της Κεραμωτής, ο Δήμος Νέστου προχωρά στην επαναδημοπράτηση του έργου του βιολογικού καθαρισμού, έπειτα από την αποχώρηση της αναδόχου εταιρείας (της ΙΝΤΡΑΚΑΤ), η οποία δεν τήρησε τους όρους της σύμβασης.

Το συγκεκριμένο έργο πέρασε ως «γέφυρα» στη νέα προγραμματική περίοδο, όμως παρόλο που εγκρίθηκε από τα πρώτα στην Ελλάδα, έχει «κολλήσει» στο 85% και λόγω της έλλειψης δεύτερου αναδόχου στην πρώτη διαγωνιστική διαδικασία, ο Δήμος αναγκάζεται να το επαναπροκηρύξει. Σημειώνεται δε, ότι από την εργολαβία της ΙΝΤΡΑΚΑΤ, στην Κεραμωτή έμεινε μια… προίκα με λακκούβες, για το κλείσιμο των οποίων η ΔΕΥΑ Νέστου υποχρεώθηκε να καταβάλει το ποσό των 20.000 ευρώ για το «μπάλωμα» τους λίγο πριν το άνοιγμα της τουριστικής περιόδου.