Επίσκεψη και Ξενάγηση του 4ου ΓΕΛ Δήμου Γλυφάδας – Αθηνών στον Δήμο Τοπείρου

Διαβάζοντας κανείς την ανακοίνωση από τον Δήμο Τοπείρου η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό του είναι ένα μπράβο στον δήμαρχο αρκεί αυτό που έκανε με το σχολείο της Γλυφάδας που επισκέφτηκε την περιοχή, να έχει συνέπεια και συνέχεια για να δημιουργηθεί έτσι μία παρακαταθήκη που θα την καρπωθούν οι επόμενες γενιές. Ελπίζουμε ο Μίχογλου να γίνει το παράδειγμα σε όλους τους δημάρχους της Ξάνθης οι οποίοι ανεξάρτητα από το προσωπικό πολιτικό όφελος και καλά θα κάνουν να το καρπωθούν, θα δημιουργήσουν έτσι τις προϋποθέσεις για να μπει η Ξάνθη στους προορισμούς περισσότερων σχολείων.

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν οι μαθητές και οι Καθηγητές του 4ου ΓΕΛ Δήμου Γλυφάδας – Αθηνών που επισκέφτηκαν την περιοχή μας. Το Σάββατο το απόγευμα επισκέφτηκαν τον Δήμο Τοπείρου όπου και ξεναγήθηκαν από τον Δήμαρχο Θωμά Μίχογλου, τον Αντιδήμαρχο Χρυσόστομο Κοτόπουλο και τους συνεργάτες τους στα στενά του Νέστου της Κοινότητας Γαλάνης.

2_P1050415_f_sm

Ο Δήμαρχος Τοπείρου τους καλωσόρισε θερμά και τους μίλησε για τον Δήμο, τους κατοίκους, τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, τις παραλίες και τις ομορφιές της περιοχής και φυσικά για τα στενά του Νέστου, ενώ η συνεργάτης του, Χρύσα Μωραίτη τους μίλησε για την Ιστορία και την αρχαία Τόπειρο.

Οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές τους έμειναν ενθουσιασμένοι από το περιβάλλον και την υπέροχη ομορφιά του ποταμού, περπάτησαν στο μονοπάτι δίπλα στο Νέστο και παρακολούθησαν εναέριο πέρασμα του ποταμού (  Gorge Zip-line). Έτρεξαν και έπαιξαν στην παραλία μπροστά από το ποτάμι και είδαν την φωτογράφηση ενός νιόπαντρου ζευγαριού, καθώς το μέρος είναι ο αγαπημένος τόπος των φωτογράφων.

4_P1050431_f_sm

Προσφέρθηκαν στα παιδιά σάντουιτς και χυμός ενώ τους δόθηκαν φυλλάδια για τον Δήμο Τοπείρου, και τους Βιότοπους του Νέστου. Οι καθηγητές του Λυκείου της Γλυφάδας ευχαρίστησαν θερμά τον Δήμαρχο και του έδωσαν ένα πρωτότυπο δώρο, μια πήλινη πλακέτα κατασκευασμένη και σχεδιασμένη από μαθήτρια του σχολείου  με την πολύ ζωντανή επιγραφή Άκου τον Ρυθμό της ζωής των εφήβων.6_P1050465_f_sm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7_P1050512_f_sm