Γράφει ο Αλέξανδρος Παυλικιάνος

Το Υπουργείο «παρα-παιδείας» και Θρησκευμάτων, προκειμένου να υλοποιήσει την εντολή του σουλτάνου Ερντογάν για την έναρξη λειτουργίας των δίγλωσσων νηπιαγωγείων, χρησιμοποιεί καρότο και μαστίγιο, προκειμένου να δελεάσει και εκφοβίσει τις νηπιαγωγούς να συμμετέχουν σε ένα αντεθνικό πρόγραμμα. Αυτό καταγγέλλει ο σύλλογος δασκάλων της Ξάνθης με ανακοίνωση του. Πότε επιτέλους η Αθήνα θα καταλάβει τις πραγματικές ανάγκες της Θράκης; Που είναι οι βουλευτές για να την ενημερώσουν; Εκτός αν οι βουλευτές όλοι πλέον της Θράκης για να κρατήσουν  τον «μισθουλάκο» τους, λένε απλά «ναι» σε όλα.

 

 

  ΘΕΜΑ: «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων

                   στα Νηπιαγωγεία της Θράκης».

 

Παρά την γνωστή εδώ και καιρό αντίδραση των νηπιαγωγών, των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης, των νομών  Ξάνθης και Ροδόπης  και συνολικά του κλάδου στην υλοποίηση του «πιλοτικού» προγράμματος του ΙΕΠ για τα νηπιαγωγεία στους αμιγείς μειονοτικούς οικισμούς, το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει με απαράδεκτο και  προκλητικό τρόπο να προσπαθεί να επιβάλει την υλοποίησή του.

Μετά και την έκδοση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης λίγο  πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων που όριζε συγκεκριμένα τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία), επανήλθε δριμύτερο και εκπρόσωπος από το ΙΕΠ  επικοινώνησε με τις συναδέλφους των νηπιαγωγείων  που «ετσιθελικά» ορίστηκαν  στο «πιλοτικό» πρόγραμμα προκειμένου να πεισθούν για την αποδοχή του προγράμματος.

Πέρα από τα αστεία επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν, αλλά και στο πλαίσιο της  τακτικής του εκφοβισμού που επιχειρήθηκε, θεωρούμε τουλάχιστον προκλητικό μετά του μαστιγίου την αξιοποίηση και του καρότου μέσω της πρότασης για καταβολή επιμισθίου και οδοιπορικών εξόδων των εκπαιδευτικών που  υπηρετούν στα συγκεκριμένα από την Υπουργική Απόφαση οριζόμενα  νηπιαγωγεία με σκοπό να αποσπάσουν τη συναίνεσή τους για τη συμμετοχή τους στο πιλοτικό πρόγραμμα.

Η αντίδραση στο «πιλοτικό» πρόγραμμα  είναι καθολική και πρέπει να γίνει σεβαστή.