Διαβάστε τι έκανε η ακριβοπληρωμένη ΕΡΤ

Αφού η ΕΡΤ άφησε να διαρρεύσει ότι τα ιδιωτικά κανάλια την «καπελώνουν» και οι εταιρείες παρουσίασης της τηλεθέασης –τουλάχιστον αυτά ακούγονται δεξιά και αριστερά – δεν τις έδιναν τις πραγματικές μετρήσεις νομίζοντας πώς αδικείται, αποφάσισε να δώσει 400.000 ευρώ για να κάνει έναν διαγωνισμό και να αναθέσει τις μετρήσεις για τα 3 κανάλια που διαθέτει δηλαδή ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, εννοείτε χρήματα του Ελληνικού Λαού για να δικαιωθεί τάχα μου στις μετρήσεις και να αποδείξει ότι τα χρήματα των φορολογουμένων «πιάνουν τόπο». Ξαφνικά αποφάσισε να ακυρώσει τον διαγωνισμό για να βρει προφανώς την κατάλληλη εταιρεία η οποία θα μπορούσε ίσως να «στρώσει» τις μετρήσεις τηλεθέασης. Είπε ότι το ενδιαφέρων για τον διαγωνισμό από τις εταιρείες ήταν μικρό και τον ακύρωσε. Τουλάχιστον αυτά λέει η ΕΡΤ αλλά ποιος να την πιστέψει. Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι εταιρείες της είπαν ότι δεν μπορούν να «πειράξουν» τα αποτελέσματα της τηλεθέασης και με δεδομένο ότι είναι χαμηλότερα τα ποσοστά της ακόμη και από τα μείον της Σιβηρίας, ακύρωσε τον διαγωνισμό.

Βέβαια το ερώτημα που τίθεται είναι ότι ένα μαγαζί  δεν παρουσιάζει κέρδη, ο επιχειρηματίας το κλείνει. Την ΕΡΤ γιατί δεν την κλείνουν; Αφού εκτός από τα ντοκιμαντέρ για την Σιβηρία και τον Στάλιν, δεν έχει να δείξει κάτι άλλο.

Τώρα βέβαια κάποιοι θα μας πούνε ότι κάνει πολιτιστικά προγράμματα. Ας τα κάνει από την μία ΕΡΤ μπας και έρθει φτηνότερα στους πολίτες που πληρώνουν αδρά τα τρία κανάλια και ένα της Βουλής 4. Τι στην ευχή τα θέλει η ΕΡΤ; Προφανώς για να δικαιολογήσει το κηφηναριό που «βολεύεται».

Αλήθεια οι υπεύθυνοι της ΕΡΤ ρώτησαν την αγορά πόσα παίρνουν οι δημοσιογράφοι;

Εκτός μετρήσεων βγαίνει η ΕΡΤ για να μην εμφανίζεται η χαμηλή τηλεθέαση!

Ελλείψει ενδιαφέροντος σε σχετικό διαγωνισμό που είχε οργανώσει, η δημόσια τηλεόραση οδηγείται στο «να ζητήσει εξαίρεση από τη δημοσίευση των στοιχείων μέτρησης, μέχρι την επαναδιατύπωση των κανόνων τηλεθέασης»

 

Και για να έχουμε μια τάξη μεγέθους στο μυαλό μας, μιλάμε για ποσοστά γύρω στο 5% για την ΕΡΤ 1 και λιγότερο από 2% για την ΕΡΤ 2.

Αναλυτικότερα, με βάση τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία της Nielsen για τις δύο τελευταίες εβδομάδες:

23-29/10        30/10-5/11

ΕΡΤ 1               4,8          5,4

ΕΡΤ 2               1,7          1,6

MEGA             7,5          7,5

ANT1             14,3        14,3

ALPHA          15,3        15,9

STAR             10,1        10,1

ΣΚΑΙ             17,2        16,1

MAK TV       0,8          0,7

E                     7,4          7,9