Στην αρχή είχαμε τις Λευκές Νύχτες.
Άλλες στην Αγία Πετρούπολη.
Άλλες στην αγορά. Για να τονωθεί η αγορά.
Να ανεβεί η διάθεση, η ψυχολογία επαγγελματιών – καταναλωτών.
Έπειτα ήρθαν οι κάργες με τις καρακάξες.
Black Friday.
΄΄ Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω ΄΄.
Το αφεντικό τρελάθηκε. Αγοράζει με εκατό, πουλάει στα εξήντα.
Μακρινός απόηχος του μυθιστορήματος : Μαύρη Τουλίπα.
Συγγραφέας  ο Αλέξανδρος Δουμάς. Πρώτη δημοσίευση 1850.
Ενας μπακλαβατζής ελόγου μου – ο μέσος μπακλαβατζής – δεν γνωρίζει
πολλά απο μάρκετινγκ.
Δεν μπορεί να ερμηνεύσει την ψυχολογική διακύμανση του καταναλωτή απο
τη Λευκή Νύχτα στη Black Friday.
Καλά θα κάνει να πάει σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας.
Τον προσπερνάμε.
Στην αγορά ξανά.
Ήρθε η ώρα του Παστέλ νομίζω. Των απαλών αποχρώσεων.
Αν έχουν συναίσθηση, επίγνωση των επερχόμενων Αγίων Ημερών όσοι
λαμβάνουν αποφάσεις για τη χώρα, τους κατοίκους της, τους λέμε αφήστε
το λευκό και το μαύρο.
Στον αστερισμό του παστέλ λίγο καιρό.
Να μερέψουμε. Να μοιάσουμε άνθρωποι.
Άκου Βlack Friday.
Να την κολλήσεις δηλαδή σε ενα Darck Σαββατοκύριακο, να βουλιάξεις στην πίσσα.
Θεός φυλάξοι…
Ούτε ο Ρούντολφ το ελαφάκι δεν θα μπορεί να σε βγάλει απο κάποια
ανάλογη κατάσταση.
Παστέλ κύριοι ερευνητές της αγοράς με τις τρελές ιδέες, τις λευκές,
τις μαύρες, τις ασπρόμαυρες.
Πήρατε τις ταινίες τρόμου και τις ρίξατε στην αγορά, ντεμέκ για εξομάλυνση.
Το καλύτερο απο όλα.
Οι πάνσοφοι εγκέφαλοι με τις απίθανες αυτές επινοήσεις που δεν είναι
σε θέση να χτυπήσουν μια μαρέγκα, έχουν μεταπτυχιακούς, διδακτορικούς,
διηπειρωτικούς, διαπλανητικούς, διαγαλαξιακούς τίτλους σπουδών.
– Φτου, γαμώ το. Αμαρτία απο το Θεό. Κοτζάμ παιδιά χαζά.
Αν ζούσε ο τυφλός μαθηματικός ο Μίλτος έτσι θάλεγε.
Και θα είχε απόλυτο δίκαιο.

Στέλιος  Αρσενίου