Οι μικροί μας φίλοι μαθαίνουν να δίνουν πνοή στις σκέψεις τους, τις  εναποθέτουν στο χαρτί και δημιουργούν κόσμους  με τη δύναμη των λέξεων, κόσμους τρελούς, μαγικούς !

Μέσω της Δημιουργικής Γραφής ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ασκήσουν το μυαλό τους, απελευθερώνοντας τη φαντασία τους . Να εκφράσουν τα συναισθήματα τους και να μάθουν να επικροτούν τον εαυτό τους για κάθε τους δημιούργημα .

Νέο τμήμα. Άρχισαν οι εγγραφές. Λόγω του περιορισμένου αριθμού παιδιών που μπορούν να συμμετάσχουν θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Πληροφορίες στο τηλ 25410- 25421

Διδάσκων: Βασιλική Στρώλη

Τμήμα: παιδικό 89χρονών

Διάρκεια:  1η περίοδος : Οκτώβριος  – Δεκέμβριος 2017

Διάρκεια κάθε συνάντησης: 1 ½ ώρα

Συμμετοχή: 10€ το μήνα

Ημέρες και ώρες  εργαστηρίου: Παρασκευή 17.30 – 19.00

1η Συνάντηση – ενημέρωση

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου & ώρα 20.00 στο Λαογραφικό & Ιστορικό Μουσείο Ξάνθης

Περισσότερα για όλα τα εργαστήρια στο  http://fex.org.gr/

 

Ενότητες:

– Ασκήσεις ελεύθερης γραφής( τα παιδιά γράφουν ότι επιθυμούν δίνοντας τους μόνο  ένα έναυσμα ή βάζοντας τα να ακούν συγκεκριμένη μουσική καθώς γράφουν)

-Δημιουργία έμμετρων και μη ποιημάτων 1 (τα παιδιά καλούνται να συνθέσουν ένα ποίημα παραθέτοντας τους κάθε φορά διαφορετικές λέξεις)

 Δημιουργία ποιημάτων 2( τα παιδιά καλούνται να γράψουν κάποιους στίχους παρατηρώντας ένα πίνακα ή μία εικόνα)

– Παιχνίδια αφήγησης( καλούνται να περιγράψουν ένα μέρος, μια τοποθεσία, χωρίς να ονοματίζουν ποιο ακριβώς είναι αυτό χρησιμοποιώντας στην περιγραφή τους όλες τις αισθήσεις εκτός από την όραση)

-Σύνθεση παραμυθιών( τα παιδιά καλούνται να γράψουν μια ιστορία-παραμύθι όπου το κάθε παιδί γράφει μία σειρά-πρόταση ως συμπλήρωση των προηγούμενων και το παραδίδει στον επόμενο ώστε να δημιουργηθεί μία ενιαία ιστορία )

– «Τι θα έλεγε κανείς ΑΝ η ωραία κοιμωμένη δεν ξυπνούσε ποτέ με ένα φιλί;» – Αλλαγή του τέλους κάθε κλασσικού παραμυθιού( δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να αφηγηθούν ένα κλασικό παραμύθι και να ξαναγράψουν ”το τέλος” της ιστορίας  όπως το επιθυμούν.

Ημέρα Φιλαναγνωσίας  Διότι τι είναι η γραφή δίχως την ανάγνωση της; και τι η ανάγνωση δίχως αυτή;