Η εταιρεία µας και τα µέλη του διοικητικού συµβούλιο της, ήταν ανέκαθεν στο ̟λευρό των
αγροτών και µε ό̟οιον κλάδο θιγόταν µε άδικες νοµοθετικές ̟ράξεις χωρίς να εξετάσει ̟οιο
κόµµα κυβερνάει την χώρα µας.
Να θυµίσουµε ότι η ευαισθησία της εταιρίας µας δεν είναι κάτι καινούργιο, δεν έχουµε
τζάµ̟α µάγκες αυτοκινητιστές, καθώς ̟αλαιότερα ̟ροσφέραµε και µεταφέραµε όταν µας
ζητήθηκε, µε τα λεωφορεία µας, µέλη του σωµατείου αστυνοµικών, µέλη του σωµατείου των
εκ̟αιδευτικών, µέλη διάφορων σωµατείων και κοινωνικών οµάδων όταν ̟λήγονταν ο κλάδος
τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Το κλείσιµο των δρόµων ̟ροκαλεί σοβαρά ̟ροβλήµατα στην εύρυθµη λειτουργία της
εταιρείας µας µε µείωση του ε̟ιβατικού µας κοινού καθώς εµείς δεν διαθέτουµε ιδιωτικούς
δρόµους.
Παρ’ όλα αυτά το σωµατείο λεωφορειούχων συµµετέχει ενεργά στις κινητο̟οιήσεις των
αγροτών µε την α̟οστολή καθηµερινά αντι̟ροσω̟είας αυτοκινητιστών και λεωφορείων στην
γέφυρα του Νέστου καθώς α̟ό τις εξαγγελίες της κυβέρνησης ̟λήγεται σοβαρά και το ε̟άγγελµα
του αυτοκινητιστή. Με την αλλαγή της φορολογίας α̟ό 26% σε 29%, την αύξηση της
̟ροκαταβολής φόρου εισοδήµατος για τις ε̟ιχειρήσεις α̟ό 55% σε 75% και µε τον υ̟ολογισµό
της ασφαλιστικής εισφοράς σε ̟οσοστό 20% ε̟ί των κερδών, ο αυτοκινητιστής καλείται να
̟ληρώσει συνολικά το 49% ε̟ι του εισοδήµατος του χωρίς να υ̟ολογιστεί η ̟ροκαταβολή φόρου
για την ε̟όµενη χρονιά. Το ασφαλιστικό και το φορολογικό οδηγούν στην καταστροφή και τον
αυτοκινητιστή.
Το διοικητικό συµβούλιο της εταιρείας µας και το σωµατείο ιδιοκτητών λεωφορειούχων
̟αραµένει στο ̟λευρό των αγροτών και σε ο̟οιαδή̟οτε άλλη κοινωνική οµάδα ̟λήττεται αδίκως.
Για την Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης Α.Ε.
-Ο-
Πρόεδρος
Γεωργιάδης Π. Θεµιστοκλής